خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

جایگاه شورا تنزل یافته است/ ناظر نباید با مجری توافق کند

asdasd
کد خبر : ۳۲۹۸۶۶

رئیس کمیته نام‌گذاری شورای شهر گفت: بر اساس توافق نامه حسابرسی یکپارچه آنچه از حسابرسی به دست شورا می‌رسد گزارشی پاستوریزه است که نظر مجمع عمومی شرکت در آن لحاظ شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجتبی شاکری در تذکر پیش از دستور امروز خود در جلسه شورای شهر تهران گفت: 6 ماه از مهلت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای ارسال لایحه تصویب برنامه‌ها گذشته، اما این لایحه هنوز به شورای شهر ارسال نشده است.

وی همچنین با تاکید بر اینکه طرح هیجانی مسائل مرتبط با آسیب‌های اجتماعی درست نیست اظهار کرد: ما صفحه حوادث روزنامه نیستیم که بتوانیم هر خبری را آژیر بکشیم بلکه ما به عنوان تصمیم‌گیران وقتی آژیر می‌کشیم باید بگوییم مردم به کدام پناهگاه بروند.

شاکری ادامه داد: این مسائل در تمام لایه‌های اجتماعی وجود دارد  و طرح هیجانی این نوع اخبار به نفع جامعه نیست و ضروری است ساز و کار آن مشخص شود.

وی ظهار کرد: اساسی‌ترین وظیفه شورا در کنار تصویب طرح‌ها و لوایح بحث نظارت است و ناظر نباید با مجری  به توافق برسد.

شاکری تصریح کرد: تشکیل کمیته‌ای در خصوص حسابرسی که 4 نفر آن نمایندگان شهرداری و سه نفر نمایندگان شورای شهر باشند تنزل جایگاه شوراست.

وی افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه حسابرس باید حاصل کار خود را به مجمع عمومی ارائه دهد  و در نهایت خروجی  کار نظر مجمع است که به شورا ارسال می شود یعنی گزارشی پاستوریزه برای مسائل موجود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز