خبرگزاری کار ایران

شامگاه امروز اتفاق افتاد؛

مامور سد معبر شهرداری تهران مجروح شد

asdasd
کد خبر : ۳۲۸۴۲۷

شامگاه امروز یکی از ماموران رفع سد معبر شهرداری تهران حین انجام کار براثر درگیری مجروح شد.

به گزارش ایلنا «سعید مقنی‌زاده» از ماموران واحد رفع سد معبر شهرداری تهران است که حوالی ساعت ۱۷ امروز در محدود تقاطع چهار راه ولیعصر از ناحیه سر مورد اصابت قرار گرفته و در ‌‌نهایت توسط عوامل اورژانش به بیمارستان فیروزگر منتقل می‌شود.

به گفته همکاران مقنی‌زاده وی در زمان حادثه به اتفاق دیگر همکارانش در واحد رفع سد معبر شهرداری مشغول انجام وظیفه بود که توسط یکی از دستفروشان حاضر در محل حادثه مورد حمله قرار گرفت.

به گفته «غلامرضا محمدی» مسئول خدمات شهری ناحیه ۱ منطقه ۶ شهرداری تهران، ضربه‌ای که باعث جراحت این کارگر شهرداری شده است با ضربه دست از قسمت عقب سمت چپ سر  وارد ‌شده‌است.

وی ادامه داد: پس از حضور نیروهای اورژانس وانتقال مقنی‌زاده به بیمارستان فیروزگر، پزشکان حال عمومی وی را رضایت‌بخش اعلام کرده اما به جهت آسیب وارده، به تشخیص پزشکان معالج هم اکنون در این بیمارستان بستری شده است.

این مقام مسئول شهرداری تهران با بیان اینکه طبق قانون باید تمامی محدوده پیاده‌رو‌ها در اختیار شهروندان رهگذر باشد، گفت: در حادثه امشب ماموران واحد رفع سد معبر شهرداری مشغول انجام وظیفه بودند که این اتفاق افتاد.

وی گفت: تعجب آور این است که از یکسو شهروندان خود از طریق تماس با سامانه‌های تلفنی ۱۳۷ و ۱۸۸۸ از دستفروشان ابزار گلایه می‌کنند و از سوی دیگر برخی از همین شهروندان هنگام انجام وظیفه ماموران شهرداری اینطور با آنها برخورد می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز