خبرگزاری کار ایران

رئیس بنیاد شهید تاکید کرد:

اخلاق اسلامی از سوی تمام کارکنان رعایت شود

asdasd
کد خبر : ۳۲۶۰۴۸

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بر اهمیت تعامل مثبت با رسانه ها تاکید کرد و گفت: تعامل با رسانه ها همواره در دستور کار بنیاد شهید قرار دارد.

به گزارش ایلنا از بنیاد شهید، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی در مراسم تکریم و معارفه رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: تعامل با رسانه ها همواره در دستور کار بنیاد بوده است و نخستین قدم روابط عمومی باید افزایش تعامل با رسانه ها باشد، همچنین باید پاسخگویی صحیح و سریع به رسانه ها و افکار عمومی را همواره در دستور کار داشته باشیم.

وی گفت: اطلاع رسانی رسمی تمام بخش ها و مجموعه های بنیاد شهید و امور ایثارگران باید از دریچه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد انجام شود.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران به خصوصیات یک روابط عمومی موفق اشاره کرد و افزود: روابط عمومی باید نسبت به مسائل و رویدادهای جامعه و افکار عمومی حساس باشد و اطلاعات کافی از مسائل روز جامعه داشته باشد، در واقع نقش روابط عمومی ایجاد رابطه بین جامعه و نظام است و باید سعی کند جامعه را به آرامش برساند و جامعه را به نظام جمهوری اسلامی نزدیک کند.

معاون رییس جمهوری ادامه داد: ابزار کار روابط عمومی در واقع آن اعتمادی است که اخبار آن در جامعه ایجاد می کند. اخبار منتشر شده از سوی روابط عمومی باید به قدری شفاف و صحیح باشد که اعتماد مخاطب را به شکل کامل جلب کند و این مهم ترین عامل برای موفقیت روابط عمومی است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بر رعایت اخلاق اسلامی از سوی تمام کارکنان به ویژه کارکنان روابط عمومی تاکید کرد و گفت: کارکنان بنیاد و به خصوص کارکنان روابط عمومی باید در زمینه اخلاق اسلامی سرآمد باشند و اگر اخلاق اسلامی سرلوحه کارها باشد، تمام مواردی که برای موفقیت یک روابط عمومی ذکر شد خود به خود ایجاد خواهد شد.

شهیدی ادامه داد: آن دسته از افرادی در کار خود موفق هستند که به وظیفه ای که بر عهده دارند اعتقاد داشته باشند، البته یقینا این اخلاق و روحیه در حال حاضر وجود دارد و بیان مجدد آنها به معنی وجود نقص در این مسائل نیست.

وی فعالیت های مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد را رو به رشد ارزیابی کرد و گفت: از روزی که در بنیاد عهده دار مسئولیت شدم سعی کردم در جهت بهبود شرایط کاری روابط عمومی حرکت کنیم و خوشبختانه روابط عمومی امروز شرایط کاری مطلوبی دارد، اما نباید به این شرایط قانع شویم و باید همواره تلاش خود را ادامه دهیم.

محمد اسفندیاری رییس سابق مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد نیز در این مراسم گفت: در طول مدت دو سال همکاری در بنیاد، همواره از نگاه مطلوب رئیس بنیاد شهید نسبت به روابط عمومی برخوردار بودیم و هر توفیقی در این مدت از سوی روابط عمومی کسب شده است، ثمره این نگاه بوده است.

علیرضا کریمیان رییس جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این مراسم گفت: بی شک فعالیت مسئولان در امتداد یکدیگر است و برنامه های روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد مانند گذشته با قدرت ادامه خواهد یافت.

در این مراسم علیرضا کریمیان به عنوان رئیس جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی و از خدمات محمد اسفندیاری رئیس سابق روابط عمومی بنیاد شهید تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز