خبرگزاری کار ایران

سرخو تاکید کرد:

واگذاری مدیریت مراکز درمانی و بیمارستان‌های تهران به شهرداری

asdasd
کد خبر : ۳۲۴۷۲۱

عضو شورای اسلامی شهرتهران بر واگذاری مدیریت مراکز درمانی و بیمارستان‌های تهران به شهرداری تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن سرخو (عضو شورای اسلامی شهرتهران) در دویست و یازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با ارائه تذکری درباره برخورد‌های نامناسب مراکز درمانی دولتی گفت: اخیرا یکی از مسئولان وزارت بهداشت اعلام کرده که این وزارتخانــه دراداره امور مراکز درمانی دولتی دچار عقب ماندگی است و رفتاری که در برخی از مراکز درمانی دولتی با مردم می‌شود، حاکی از همین اظهار نظر است. به طور مثال در بیمارستان سوانح و سوختگی برخوردهایی صورت می‌گیرد که درد سوختگی مراجعان در مقابل ناراحتی‌های ناشی از این برخورد‌ها ناچیز‌تر بنظر می‌رسد.

وی در ادامه با اشاره به حضور وزیر بهداشت در جلسه شورا خاطر نشان کرد: وزیر محترم بهداشت اعلام آمادگی کرد که مدیریت مراکز درمانی و بیمارستان‌های تهران را به شهرداری تهران واگذار کند.

عضو شورای اسلامی شهر با اشاره به سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری گفت: واردات بی‌رویه داروهای خارجی و الزام بیمه‌ها برای پرداخت هزینه‌های گزاف آن، هزینه‌های درمان را نسبت به سال قبل به دو برابر افزایش داده است.

محسن سرخو در پایان خواستار شد: شهردار محترم تهران بخاطر سلامتی و آسایش خاطر مردم شریف تهران هر چه سریع‌تر ساز و کار تحویل‌گیری این مراکز درمانی را فراهم کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز