خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون و نظارت شورای شهر:

نصب برچسب تبلیغاتی بر درب منازل تضییع حقوق شهروندان است

رئیس کمیسیون و نظارت شورای شهر گفت: قبول ندارم باید از حسابرس شورا دفاع کنیم بلکه باید از حق دفاع کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ پرویز سروری در تذکر امروز خود با اشاره به نصب برچسب‌های تبلیغاتی بر درب منازل شهروندان گفت: این اقدام غیرقانونی بوده و تضییع حقوق شهروندان است.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد اقدامات شهرداری در این زمینه نه تنها موثر نیست بلکه نوعی همکاری کردن با افرادی است که به چنین اقدام غیرقانونی دست می‌زنند.

رئیس کمیسیون و نظارت شورای شهر با اشاره به بازدید خود از منطقه 3 شهرداری تهران اظهار کرد: برنامه مسجدمحوری در این منطقه خوب بود و از چنین برنامه‌های نافذ و موثر شهرداری در مسائل فرهنگی و اجتماعی حمایت می‌کنیم.

سروری خطاب به چمران یادآور شد: چند وقت پیش در خصوص حد ترخص تذکری دادند که گفتید این اقدام انجام شده اما هنوز مردم در این زمینه در سرگردانی به سر می‌برند.

وی همچنین در خصوص حسابرسی شورا تصریح کرد: من قبول ندارم باید از حسابرس شورا دفاع کنیم بلکه ما باید از حق دفاع کنیم.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر با بیان اینکه پس از توضیحات تشکری احساس کردم حسابرس در برخی موارد به درستی عمل نکرده است؛ گفت: باید افراد حاضر نظاره کنند که چرا حسابرس در مواردی اظهارنظر نکرده یا از کلمه مقبول استفاده کرده است.

وی با تاکید بر اینکه روند فعلی حسابرسی خوب نیست؛ خاطرنشان کرد: اگر شهرداری تخلف داشته یا حسابرس در گزارش خود آب بسته است؛ هر دو باید مشخص شوند.

کد خبر : ۳۲۰۶۳۳