خبرگزاری کار ایران

توضیح آموزش و پرورش درباره افزایش حقوق ناشی از رتبه‌بندی فرهنگیان

asdasd
کد خبر : ۳۱۶۲۱۹

اداره کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش، برخی شایعات مربوط به افزایش حقوق ناشی از رتبه بندی فرهنگیان و عدم محاسبه آن در میزان حقوق بازنشستگی را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا، در اطلاعیه اداره کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش آمده است، رتبه بندی حرفه ای معلمان در اجرای تصویب نامه شماره 10993/ت50510 ﻫ مورخ 2 اردیبهشت ماه 94 هیات محترم وزیران و مصوبه شماره 126339 مورخ 21 شهریور ماه 94 شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور  از تاریخ اول مهر ماه 94 برای مشمولین طرح طبقه بندی مشاغل معلمان اجرا گردیده و افزایش ناشی از اجرای رتبه بندی به امتیاز حق شغل آنان اضافه شده است.

این اطلاعیه می افزاید؛ به استناد ماده 106 قانون مدیریت خدمات کشوری، مبنای محاسبه کسور بازنشستگی کارمندان مشمول این قانون: حقوق ثابت (حق شغل + حق شاغل + فوق العاده مدیریت) به اضافه فوق العاده های مستمر و فوق العاده بند 10 ماده 68 قانون مزبور می باشد.

بنابراین با توجه به این که از حق شغل کارکنان کسور بازنشستگی کسر می گردد، پس در میزان حقوق بازنشستگی هم موثر خواهد بود.

در خاتمه اعلام می دارد؛ تمام احکام با نرم افزار واحدی صادر می شود و چنانچه بر خلاف موارد فوق اقدامی صورت گرفته ، مستند مربوط ارایه شود تا ضمن بررسی ، اقدام لازم انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز