خبرگزاری کار ایران

در جلسه امروز شورای شهر مطرح شد:

شهرداری تهران شفافیت مالی ندارد

asdasd
کد خبر : ۳۱۵۱۱۵

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در واکنش به اظهار اخیر شهردار تهران درباره شفافیت مالی بی‌نظیر شهرداری تهران گفت: وقتی اطلاعات در اختیار ما نیست، چگونه مدعی می‌شوید که شفافیت مالی بی‌نظیر و کم سابقه‌ای را در شهرداری تهران وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رحمت‌الله حافظی در جلسه علنی امروز شورای شهر با اشاره به اظهارات اخیر شهردار تهران درباره شفافیت مالی گفت: شهردار تهران اعلام کرده است اگر شما از اعضای شورای شهر بپرسید قطعاً به شما خواهند گفت وضعیت شفافیت مالی امروز شهرداری تهران بی‌سابقه است. همچنین در بخش دیگری گفته است به قطعیت می‌گویم شفافیت مالی ما کم‌نظیر است.

وی ادامه داد: شهرداری تهران ۴۰ شرکت و سازمان دارد که تاکنون گزارش حسابرسی ۱۴ شرکت در اختیار اعضای شورای شهر قرار گرفته است. با استناد به این گزارشات و تعریف به کلید ویژه عدم دسترسی به مستندات و اطلاعات کافی در اختیار این موسسه قرار نگرفته است و ارائه نشده است. از متن گزارش حسابرس ۲۵۲ مرتبه از این ۳ کلیدواژه استفاده شده است.

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران تصریح کرد: در بند ۵ گزارش حسابرس در مورد شرکت توسعه فضای فرهنگی در۲۱ پروژه صرفاً با یک بار استفاده از کلید واژه عدم دسترسی به مستندات و اطلاعات کافی به این موارد ایراد وارد شده است.

حافظی تاکید کرد: از این گزارش حسابرس که نمایانگر عملکرد اداری و مالی شهرداری است هیچ رضایتی نداریم. چگونه در این گزارش می‌توان شفافیت مالی را استنباط کرد وقتی اطلاعات در اختیار حسابرس و ما قرار نگرفته است چگونه مدعی می‌شوید که شفافیت مالی بی‌نظیر و کم سابقه‌ای وجود دارد. این گزارش موید وجود مشکلات زیادی است و آن را نمی‌پذیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز