خبرگزاری کار ایران

برگزاری مراسم برائت‌ از مشرکین‌ در عرفات

asdasd
کد خبر : ۳۰۷۳۹۸

مراسم برائت‌‌ از مشرکین‌ با حضور سرپرست حجاج ایرانی و زائران ایرانی در عرفات برگزار شد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام سیدعلی قاضی‌ عسکر سرپرست حجاج ایرانی و نماینده ولی فقیه درامورحج و زیارت در مراسم برائت‌ از مشرکین‌ پس از سخنانی کوتاه درباره‌ ریشه‌ دینی و فلسفه برائت‌ از مشرکان ، پیام حضرت آیت الله العظمی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی را قرائت کرد.

مراسم برائت از مشرکین با حضور جمعیت انبوه حجاج ایرانی درصحرای عرفات برگزار شد.

حجاج بیت الله الحرام که شب گذشته را در صحرای عرفات بیتوته کرده بودند ازساعات اولیه صبح امروز از چادرهای خود به چادر بزرگ محل استقرار بعثه مقام معظم رهبری درصحرای عرفات و خیابان‌های اطراف آن آمدند و با هدایت راهنمایان ، در این چادرها مستقر شدند.

دراین برنامه پس ازقرائت آیاتی ازکلام الله مجید ، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی قاضی‌ عسکرسرپرست حجاج ایرانی و نماینده ولی فقیه درامورحج و زیارت پس از سخنانی کوتاه درباره‌ی ریشه‌ی دینی و فلسفه برائت از مشرکان ، پیام حضرت آیت الله العظمی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی را قرائت کرد و همزمان ترجمه این پیام به زبان عربی خوانده شد.

زائران حاضر در این مراسم که پلاکاردهایی درمحکومیت استکبارو صهیونیزم جهانی و لزوم وحدت مسلمانان در دست داشتند با شعارهای لااله اله الله، امریکا عدوالله، لااله‌اله‌الله، اسرائیل عدوالله ، امروز روز ذلت امریکاست، براءه المسلمین من عمل المشرکین و براءه المسلمین من عمل الظالمین فریاد برائت از استکبار جهانی را سردادند .

درپایان این مراسم قطعنامه‌ی مراسم برائت از مشرکین با اعلام مواضع مسلمانان در برابر مشرکان و تروریسم و تاکید بر لزوم وحدت بین مسلمانان جهان قرائت شد.

در این مراسم که با حضور انبوه زایران ایرانی برپا گردید، نمایندگان بعثه های مراجع عظام تقلید، سفیرجمهوری اسلامی ایران در ریاض و مسئولان کنسولگری ایران در جده نیز حضور داشتند.

 
 
 
نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز