خبرگزاری کار ایران

فرمانده مرزبانی ناجا تاکید کرد:

نقش معاونت اجتماعی در بستر سازی برای کاهش جرایم

asdasd
کد خبر : ۳۰۶۸۳۷

فرمانده مرزبانی ناجا به نقش ویژه معاونت اجتماعی در بستر سازی برای کاهش جرایم اشاره کرد و گفت: بخشی از موفقیت فرماندهان حاصل تلاش این بخش است.

به گزارش ایلنا، سرتیپ پاسدار «قاسم رضایی» در جمع معاونان اجتماعی مرزبانی به نقش ویژه معاونت اجتماعی در بسترسازی برای ماموریت ها اشاره کرد و گفت : معاونت اجتماعی در راستای سه راهبرد ارتقاء آمادگی عملیاتی ، ارتقاء تعاملات و کاهش آسیب پذیری با بستر سازی برای ماموریت ها ، انتشار صحیح عملکرد و عملیات روانی نقش ویژه ای دارد.

سردار رضایی بستر سازی ماموریت ها در مناطق مرزی از طریق توجه به مردم یاری ، آموزش همگانی ، اطلاع رسانی به موقع و بسیج عمومی را یکی از وظایف معاونان اجتماعی این فرماندهی برشمرد و افزود : اگر عملیات روانی به درستی ، به موقع و صحیح انجام شود بسیار اثر بخش خواهد بود.

وی بخشی از موفقیت فرماندهان را حاصل تلاش کارکنان معاونت های اجتماعی دانست وگفت: این عزیزان با آموزش همگانی و تبیین قوانین و مقررات برای مرزنشینان می توانند موجب کاهش جرائم مرزی شوند و اگر این کار به درستی انجام شود می توانید مرزنشینان را به مرزبانانی خوب و همکار و همراه خود تبدیل کنید.

 فرمانده مرزبانی ناجا در پایان وظیفه معاونت اجتماعی مرزبانی را بسیار مهم دانست و گفت : شما باید با تهیه پیوست اجتماعی درست و نظر سنجی دقیق راه کارها را به معاونت های دیگر ارائه کرده و بر اساس خروجی کار شما طرح های عملیاتی پیاده سازی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز