خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفت‌وگو با ایلنا:

توقیف ۳۰ هزار موتورسیکلت در چهار ماه نخست سال/ کنترل موتورسواران مکانیزه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۰۲۲۲۹

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به اینکه در چهار ماه نخست سال جاری نزدیک به ۳۰ هزار موتورسیکلت توقیف شده است، گفت: درصدد اجرای طرحی هستیم که کنترل موتورسواران نیز مکانیزه شود تا برخورد بین نیرو‌ها و موتورسواران کاهش یابد.

سردار سید تیمور حسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا درباره چالش هایی که بین ماموران راهنمایی و رانندگی وموتورسواران به هنگام توقیف یا جریمه ایجاد می‌شود، گفت: من نیز قبول دارم، همیشه برخورد با تخلفات موتورسواران با چالش مواجه است.

حسینی خاطرنشان کرد: در صدد اجرای طرحی هستیم که کنترل موتور سواران نیز مکانیزه شود تا برخورد بین نیرو‌ها و موتورسواران کاهش یابد.

وی افزود: هیچ کس نمی‌پذیرد که موتورسوار متخلف به هشدارهای پلیس توجه نکند و به مسیر خود ادامه دهد.

رئیس پلیس راهنمایی رانندگی تهران بزرگ تاکید کرد: اگر پلیس درباره برخورد با موتورسواران خشن عمل کند و در این میان موتورسوار صدمه ببیند، کسانی که از ما انتظار برخورد با تخلفات موتورسواران را دارند، شکایت می‌کنند، چرا که این نوع برخورد درست نیست.

وی با اشاره به اینکه باید کج‌دار و مریز با این موضوع رفتار کرد، گفت: در چهار ماه نخست سال جاری نزدیک به ۳۰ هزار موتورسیکلت توقیف شده است.

به گفته رئیس پلیس راهنمایی رانندگی تهران بزرگ این تخلفات شامل تخلفات حادثه ساز، ورود ممنوع، عدم استفاده از کلاه ایمنی، عبور از پیاده رو و انجام حرکات نمایشی و غیره بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز