خبرگزاری کار ایران

رئیس جمعیت هلال احمر:

اعزام ۸ تیم ارزیاب به محل حادثه/ خسارت مالی و جانی گزارش نشده است

asdasd
کد خبر : ۳۰۰۱۹۳

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: ۸ تیم ارزیاب کارشناسی و امداد به محل وقوع زلزله اعزام شدند که بر اساس آخرین اطلاعات این زمین لرزه خساراتی نداشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ ساعت ۲۲:۰۶:۳۶ سه شنبه ۳ شهریور ۹۴، زلزله به قدرت ۴.۶ ریشتر، فیروزکوه در شمال شرقی پایتخت را لرزاند.

این زمین لرزه در عمق ۱۰ کیلومتری سطح زمین بوقوع پیوسته است. ضمن اینکه در مناطق شرقی شهر تهران هم حس شده.

مرکز لرزه نگاری کشوری، وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، اعلام کرده مرکز این زلزله در مرز استان های تهران و سمنان در ۲۴ کیلومتری فیروزکوه بوده است. مختصات دقیق کانون زلزله در ۵۲.۶۳ درجه شرقی و ۳۵.۵۸ درجه شمالی بوده است.

ناصر چرخ ساز رئیس جمعیت هلال احمر در این باره گفت: ۸ تیم ارزیاب کارشناسی و امداد به محل حادثه اعزام شدند که بر اساس آخرین اطلاعات این زمین لرزه خساراتی نداشته است اما تیم های امدادی و شعب مانند همیشه آماده هستند. که در صورت نیاز تعداد این تیم ها افزایش خواهد یافت.

وی با تاکید بر اینکه نیازی به تعریف وضعیت رنگی نیست خاطر نشان کرد: تمامی نیروهای امدادی در حال آماده باش هستند که در صورت نیاز به مناطق زلزله زده اعزام شوند.

هلال احمر استان تهران در حال آماده باش است

سید مصطفی مرتضوی,سخنگوی سازمان امدادو نجات هلال احمر نیز گفت: هلال احمر استان تهران در حال آماده باش است.

وی افزود: تیم های ارزیاب کماکان درحال ارزیابی مناطق زلزله زده هستند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز