خبرگزاری کار ایران

مشاور عالی سازمان سنجش در گفت‌وگو با ایلنا:

داوطلبان تا 10 مرداد برای انتخاب رشته فرصت دارند

asdasd
کد خبر : ۲۹۳۸۵۱

مشاور عالی سازمان سنجش با توصیه به داوطلبان به منظور مطالعه اطلاعیه جدید این سازمان درباره انتخاب رشته گفت: داوطلبان تا ۱۰ مرداد فرصت انتخاب رشته و ویرایش آن را دارند.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه از روز دوشنبه 5 مردادماه سایت انتخاب رشته ویژه داوطلبان کنکور فعال شده است، اظهار داشت: در حال حاضر نرم‌افزار انتخاب رشته مجازی بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته تا داوطلبان در صورت علاقه از آن استفاده کنند.

وی افزود: تا روز چهارشنبه 7 اردیبهشت تعداد 12 هزار نفر از داوطلبان به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی اقدام کرده‌اند.

توکلی با اشاره به اینکه از روز دوشنبه 5 مرداد اطلاعیه‌ای بر روی سایت در خصوص رشته‌های جدید دانشگاه‌ها قرار گرفته است، گفت: به داوطلبان توصیه می‌کنیم که دو اطلاعیه جدید سازمان سنجش درباره انتخاب رشته را مطالعه و افرادی که اقدام به انتخاب رشته کرده‌اند، در صورت نیاز می توانند؛ نسبت به ویرایش اقدام کنند.  

 مشاور عالی سازمان سنجش با تاکید بر اینکه سایت انتخاب رشته تا تاریخ 10 مرداد فعال است، تصریح کرد: داوطلبان تا این تاریخ می‌توانند، پس از انتخاب رشته نسبت به ویرایش آن اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز