خبرگزاری کار ایران

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران :

خدمت به جامعه ایثارگری با رعایت عدالت ضروری است

asdasd
کد خبر : ۲۸۷۰۱۰

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با اعضای مرکز کمیسیون پزشکی بنیاد گفت: برای ادای حقوق ایثارگران از هیچ خدمتی فروگذار نکنید و با رعایت عدالت در خصوص همه ایثارگران به این جامعه خدمت کنید.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام محمد علی شهیدی محلاتی در بازدید از مرکز کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه کار در این سازمان و خدمت به جامعه ای با حدود 3 میلیون نفر جمعیت بسیار سخت و پر ارزش است، گفت: دشمن در جنگ تحمیلی به قصد از بین بردن و تکه تکه کردن این کشور به ماحمله کرده بود و ما امروز مدیون جامعه ایثارگری هستیم  و هر آنچه داریم از آنهاست.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: ایران امروز با ثبات ترین کشور منطقه و پرآوازه ترین کشور در دنیاست و تاکنون از نظر فناوری پیشرفت های بسیاری داشته که همه مدیون شهدا و ایثارگران است.وی با اشاره به راه های موفقیت در خدمت رسانی به جامعه ایثارگری با وجود مشکلات و سختی های بسیار، گفت: یکی از دغدغه های مورد توجه ما در بنیاد، فعالیت های کمیسیون پزشکی است، عزیزانی که به این بخش از بنیاد مراجعه می کنند در صدد استفاده از نهایت امکانات هستند تا از این طریق از بار مشکلات خود بکاهند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد خطاب به مسئولان کمیسیون پزشکی، گفت: خدمت به جامعه ایثارگری، عبادت است و اگر ما بتوانیم لبخندی بر روی لبان یک ایثارگر بنشانیم، کمال لذت از آن ماست پس حوصله داشته باشید و طوری رفتار کنید که وقتی ایثارگری با کوله باری از مشکلات نزد شما می آید، بتوانید کمی از بار مشکلات او را سبک تر کنید.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: پیامبر اسلام(ص) در جامعه ای خرافی مبعوث شد که هیچ اثری از خدا پرستی در آن نبود ولی با استفاده از برخی ابزار و صفات توانست بر مشکلات غلبه کرده و به رسالت خود ادامه دهد، شما نیز باید برخی از صفات پیامبر(ص) مانند اخلاق، ثبات و استقامت در کار را ابزار خود کرده و به فعالیت ادامه دهید.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر رعایت اخلاق خوب در برخورد با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، گفت: با توجه به دینی که بر گردن ما است و همچنین کار سختی که بر عهده داریم، باید با حوصله، صبر و اخلاق خوب کار کنیم.

شهیدی افزود: برای ادای حقوق ایثارگران از هیچ خدمتی فروگذار نکنید و با رعایت عدالت در خصوص همه، به این جامعه خدمت کنید. در این مسیر گوش به حرف احدی ندهید، توصیه پذیر نباشید و با تسریع در پیگیری امور، فقط حق را در نظر بگیرید؛ اگر از حقی از حقوق ایثاگران ضایع شود، خداوند ما را نخواهد بخشید چون آنان با هدفی خاص و با اخلاص به جبهه رفتند و بهترین دارایی های خود را تقدیم کردند.

وی با اشاره به ارائه امکانات از سوی بنیاد در حد توان برای رفع مشکلات ایثارگران در کمیسیون پزشکی، خاطرنشان کرد: در استان ها متقاضی کمیسیون پزشکی بسیار زیاد است و ما می خواهیم این کار به خوبی انجام شود. شما هم وقت بگذارید تا کمی از این بار کاسته شود.

نماینده ولی فقیه در بنیاد تأکید کرد: فعالیت با تدبیر، مدیریت و برنامه آفرینی نو با امکانات کم، بسیار ارزشمند است و ما می‌کوشیم تا در حد توان کمبودها را جبران کنیم، شما نیز با رعایت ضوابط قانونی و آیین نامه ای، موارد مورد نیاز را پیشنهاد دهید تا فعالیت های این مرکز تسریع شود.

لازم به ذکر است در این دیدار عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، غلامرضا طائبی رییس مرکز کمیسیون پزشکی بنیاد و دیگر اعضای این مرکز نیز حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز