خبرگزاری کار ایران

ابوترابی‌فرد:

سعی ما باید متناسب با آرمان‌های امام باشد

asdasd
کد خبر : ۲۸۳۷۸۷

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر هدف پیروزی بر سلطه نبود، قطعا شهدا را تقدیم نمی‌کردیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد طی سخنانی در مراسم ختم پدر رئیس سازمان حج و زیارت که بعدازظهر امروز در مسجد نور واقع در میدان فاطمی برگزار شد، اظهار داشت:  باید مراقب بود چرا که انسان در معرض خطر جدی است و به همین دلیل است که اولیا خدا زندگی خود را با مراقبه کامل سپری می‌کنند، تا مبادا دنیا ‌آنها را برباید و در مراسم غیرخدا هدایت کند.

وی خطاب به آزادگان و جانبازان حاضر در این مراسم گفت: آیت‌الله بهجت که در طول عمر حتی یک گناه نکردند، در سال‌های پایان عمر در محضرشان بودم و ایشان فرمودند که انسان حاضر است. بهجتی که نزدیک به یک قرن زمام نفس خود را در دست داشت، حاضر بود هر چه دارد، بدهد. آیت‌الله بهجت نگران بود که بی‌ایمان از دنیا برود و این مراقبت‌هاست که انسان را می‌سازد.

ابوترابی‌فرد خاطرنشان کرد: معلم عابد و صالح (حاج محمدکاظم اوحدی) سه پسر دارد که هر سه در میدان نبرد حضور داشتند و یکی از آنها به شهادت رسیده است و این پدر و مادر با چه روح و آرامشی عروج ملکوتی پسرشان را مشاهده کردند. در آن زمان سعید اوحدی در یک نبرد سخت با ایستادگی و با اراده خدا به اسارت دشمن در می‌آید.

وی تصریح کرد: اگر هدف پیروزی بر سلطه نبود، قطعا این شهدا را تقدیم نمی‌کردیم. سعی ما باید متناسب با آرمان‌های امام باشد، امام به عزت و عظمت اسلام و آزادی فلسطین و رویارویی با نظام استکبار فکر می‌کرد.

نایب رئیس مجلس عنوان کرد: اگر این اهداف نبود؛ 5+1 با ادب و تواضع رو به روی ما نمی‌نشیند، این هدف‌گذاری است که این قدرت را به ما داده است. 5+1 با ایران سخن نمی‌گوید، بلکه با امت اسلام و با نظامی که ریشه در اسلام دارد، سخن می‌گوید.

ابوترابی‌فرد یکی از ویژگی‌های مهندس اوحدی را تلاش توام با عقلانیت و دانش عنوان کرد و گفت:   تربیت فرزندان صالح بر همسر حاج محمدکاظم اوحدی بزرگوار گوارا باد و امیدوارم که ما بتوانیم سعی این مادر بزرگوار را تداوم ببخشیم و خداوند نعم خود را بر فرزندان این پدر و خانواده محترم حاج محمد اوحدی مستدام گرداند.

بنابراین گزارش؛ این مراسم با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین  قاضی عسگر، فرمانده ناجا، حجت‌الاسلام و المسلمین دعایی، علاالدین بروجردی، استاندار لرستان، معاون وزیر راه، مسئولانی از دانشگاه بوعلی سینا،  بنیاد شهید تهران، مسئولانی از بعثه مقام معظم رهبری، یاسر هاشمی، حمید استیلی و کارکنان سازمان حج و زیارت برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز