خبرگزاری کار ایران

ابتکار:

اساس کار دولت رعایت اصل صداقت با مردم است

asdasd
کد خبر : ۲۸۳۷۶۰

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: اساس کار دولت یازدهم و مسوولان رعایت اصل صداقت با مردم است.

به گزارش ایلنا، معصومه ابتکار روز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ری افزود: دولت تدبیر و امید برای ارتقا شاخصه‌های زندگی مردم تلاش می کند.

وی با اشاره به حماسه 24خرداد ماه که مبدا تحولات مهم اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشور است گفت: مردم با مشارکت گسترده در انتخابات سرنوشت خود را رقم زدند و این مردم سالاری دینی را مدیون امام راحل و شهدا هستیم.

ابتکار با اشاره به اینکه مردم به شعارهای انتخاباتی و وعده های دولت یازدهم رای دادند تصریح کرد: در برنامه های رییس جمهوری تمام خواسته های مردم دیده می شود.

وی گفت: دولت تغییراتی در زمینه های سیاسی و اقتصادی انجام داده که مشهود است و مردم آن را حس می کنند.

ابتکار خاطرنشان کرد: دولت با نگاه درست و دوری از بازی های سیاسی برای اصلاح امور گام های موثری برمی دارد و در مسیر آزادی بیان، نقد منصفانه و منطقی و رسیدن به اهداف تلاش می کند.

وی افزود: تورم در ابتدای دولت یازدهم 40 درصد بود و امروز به زیر 15درصد رسیده و اکنون رشد سرمایه گذاری در کشور را نیز شاهد هستیم.

دیدار وگفت وگو با آیت الله محمد محمدی ری شهری تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، افتتاح چند پروژه زیست محیطی و دیدار از تالاب عشق آباد از دیگر برنامه های این سفر نیمروزه معصومه ابتکار معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز