خبرگزاری کار ایران

میرزاده:

تمامی تشکل‌های قانونی مورد حمایت دانشگاه آزاد هستند

asdasd
کد خبر : ۲۸۲۸۹۹

رئیس دانشگاه آزاد بر حمایت مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی از همه تشکل‌های قانونی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی سخنانی در جلسه 280 شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، با بیان این مطلب گفت: اسناد بالادستی مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی در حوزه اجرایی بسیار راهگشا و مفید است.

وی افزود: با تدوین این اسناد همه مجریان می‌دانند که باید چه مسیری را طی کنند و به کجا برسند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: اسناد مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد حتماً ملاک عمل است.

میرزاده با اشاره به جلسه روز گذشته کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: در ظرف 20 ماه گذشته 56 مسجد در دانشگاه آزاد اسلامی تأسیس شده و تا پایان سال 1396 این تعداد به 250 مسجد می‌رسد.

وی افزود: تمامی تشکل‌های قانونی بر اساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و به شرط رعایت چارچوب‌ها مورد حمایت مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر ادامه داد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری «مدظله العالی» باید تفکیک حوزه فعالیت‌ها بین شورای عالی انقلاب فرهنگی و سایر نهادها رعایت شود.

پس از سخنان میرزاده اعضا، خواهان حفظ آرامش و همدلی در دانشگاه ها به منظور ایجاد فضای با نشاط برای فراهم شدن امکان مشارکت حداکثری دانشگاهیان در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شدند.

پس از سخنان اعضا ادامه بررسی گزارش کارگروه فرهنگی تربیتی شورا در خصوص دسته بندی اقدام سند دانشگاه اسلامی در دستور کار قرار گرفت و بعد از ارائه این گزارش، اعضا به بیان نظرات خود پرداختند که اهم آن به شرح ذیل است: لزوم سنجش‌پذیری و قابل ارزیابی بودن شاخص‌ها، هماهنگی این برنامه‌ها با سایر اسناد مصوب، تقسیم بندی اقدامات از نظر قابلیت اجرای این اقدامات در یک بازه زمانی و تعیین دقیق متولیان اجرای اقدامات مختلف.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز