خبرگزاری کار ایران

بازدید تیم اعزامی هلال احمر از از محل اسکان آوارگان یمنی در جیبوتی

asdasd
کد خبر : ۲۸۰۷۸۹

سرپرست تیم اعزامی جمعیت هلال احمر به جیبوتی با اشاره به بازدید از محل نگهداری محموله های بشردوستانه هلال احمر ایران گفت: امروز از محل نگهداری محموله‌های ایران در جیبوتی بازدید خواهیم کرد و در مورد زمان ارسال به یمن و نحوه توزیع آن بین نیازمندان جلساتی خواهیم داشت.

به گزارش ایلنا، صارم رضایی، سرپرست تیم اعزامی جمعیت هلال احمر به جیبوتی با اشاره به تخلیه و تحویل محموله ۱۲ تنی که روز جمعه وارد جیبوتی شد خاطر نشان کرد: این محموله در همان روز با هماهنگی های انجام شده تخلیه و تحویل برنامه جهانی غذا( WFP) شد.

سرپرست تیم اعزامی جمعیت هلال احمر به جیبوتی با اشاره به بازدید از محل نگهداری محموله های بشردوستانه هلال احمر ایران خاطر نشان کرد: امروز از محل نگهداری محموله های بشردوستانه ایران در جیبوتی بازدید خواهیم کرد و در مورد زمان ارسال به یمن و نحوه توزیع آن بین نیازمندان جلساتی خواهیم داشت.

وی با اشاره به برگزاری جلسات با مسئولان حاضر در جیبوتی خاطر نشان کرد: در جلسه ای که با حضور خانم اونوق رئیس بخش کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل در جیبوتی برگزار شد جزییاتی از تعداد و شرایط زندگی آوارگان یمنی و نیازهای این آوارگان ارائه شد.

صارم رضایی افزود: به زودی تیم اعزامی جمعیت هلال احمر از محل اسکان آوارگان یمنی در جیبوتی بازدید به عمل خواهد آورد تا نیاز سنجی ها و ضرورت های کمک به این آوارگان بررسی و اقدامات لازم انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز