خبرگزاری کار ایران

رونمایی از منشور اخلاقی کارآگاهان پلیس آگاهی ناجا

asdasd
کد خبر : ۲۷۸۸۵۶

رییس پلیس آگاهی نیروی انتظامی از رونمایی از منشور اخلاقی کارآگاهان این پلیس خبر داد و گفت: این منشور دارای 17بند بوده و از 500 کلمه تشکیل شده است.

به گزارش ایلنا از پلیس آگاهی نیروی انتظامی، سردار محمدرضا مقیمی افزود: منشور اخلاقی در هر سازمانی به نوعی نقشه راه محسوب می شود و آن چنان ارزشمند است که گاهی آن را سوگند نامه می‌نامند و کارکنان به آن سوگند یاد می کنند.

وی ادامه داد: سازمان های پیشرو برای ارایه خدمات بهتر و بیشتر، منشور را به نوعی سرلوحه تعامل سازمانی خود می دانند.

مقیمی با بیان اینکه این منشور با حضور فرمانده ناجا رونمایی شد، گفت: این منشور برگرفته از سرمایه ایمان به آفریدگار هستی، تعالیم کتاب آسمانی قرآن کریم و در سایه ولایت و فرامین فرمانده معظم کل قوا، حضرت امام خامنه ای تدوین شده است.

رییس پلیس آگاهی نیروی انتظامی افزود: مهمترین محورهای این منشور شامل ارزش های سازمانی، شرافت سربازی، حفظ اسرار پرونده طرفین، رعایت اصل امر به معروف در محیط کاری، حقوق شهروندی، رعایت اصول پاکدامنی و شرافت حرفه ای است.

مقیمی گفت: ما کارآگاهان به آن سوگند یاد خواهیم کرد که به بند بند آن پایبند باشیم و تلاش خواهیم کرد آنچه را که به عزت و اعتبار پلیس آگاهی خدشه وارد کند، پرهیز کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز