خبرگزاری کار ایران

شهردار تهران:

باید تعدادی از بیمارستان‌های فرسوده تخریب شوند

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۷۶۱

شهردار تهران گفت: با سیاستگذاری و همکاری باید تعدادی از بیمارستان‌های فرسوده تهران تخریب شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدباقر قالیباف با حضور در صدو پنجاه و دومین جلسه شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران در دهه اخیر ضمن داشتن رویکردی اجتماعی و فرهنگی سلامت را به عنوان یکی از مهم‌ترین وظایف خود مدنظر قرار داده است.

وی ادامه داد: امروز در ۳۷۴ محله تهران، خانه‌های سلامت پیشتاز سراهای محله بوده‌اند و این موضوع بیانگر آن است که مجموعه مدیریت شهری دغدغه سلامت شهروندان را دارد.

شهردار تهران با بیان اینکه حضور هاشمی‌ در وزارت بهداشت می‌تواند نقطه عطفی در همکاری‌های پیش‌رو باشد، گفت: مسئله بحران‌ها (آب، هوا و غذا)، بحث بیمارستان‌های فرسوده، غیراستاندارد بودن برخی از بیمارستان‌ها و لزوم تغییر کاربری این بیمارستان‌ها از مسائل جدی پیش‌رو است.

قالیباف اضافه کرد: با سیاستگذاری و همکاری باید بخشی از بیمارستان‌های تهران تخریب شوند و ضروری است در زمینه زیرساخت‌های بیمارستانی اقدامات جدی انجام شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر توزیع نرمالی در ساخت بیمارستان‌ها وجود ندارد، چنانچه شرق و جنوب تهران در این خصوص در محرومیت به سر می‌برند.

وی با بیان اینکه هیچکدام از اقدامات شهرداری خارج از مصوبات شورای شهر نیست، ادامه داد: ضروریست در خصوص بهبود اوضاع اورژانس در شهر تهران وزارت بهداشت و شهرداری به یک جمع‌بندی برسند.

قالیباف تصریح کرد: مدیریت یکپارچه شهری باید از حوزه بهداشت شروع شود و اختیارات غیرحاکمیتی این حوزه به شهرداری واگذار شود.

شهردار تهران در پایان خاطرنشان کرد: مشکل مالی بین دولت و مدیریت شهری مشترک است و ما با عدم هماهنگی و همدلی نباید به این مشکلات اضافه کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز