خبرگزاری کار ایران

پیام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به مناسبت روز معلم

asdasd
کد خبر : ۲۷۴۴۱۲

وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری به مناسبت سالگرد شهادت استاد مطهری و روز معلم پیامی خطاب به جامعه دانشگاهی کشور صادر کرد.

به گزارش ایلنا ، متن کامل این پیام بدین شرح است: در ایامی که به برکت خون استاد شهید مرتضی مطهری هفته معلم نام  گرفته است  و در ایام با سعادت میلاد مولی الموحدین حضرت علی علیه السلام ،   فرصت را مغتنم شمرده و در برابر یکایک معلمانی که رسالت شان همتراز انبیاست سر تعظیم فرود می آورم .

 
بی شک  گذر از گردنه دشوار مسائل و چالش های پیش روی هر جامعه ای، جز با محوریت و توجه به فرهیختگان و عالمان جامعه امکان پذیر نیست و کشور ما امروز بر خود می بالدکه مهد فضلا و دانشمندانی است که آوازه آنان در جهان علم و دانش طنین انداز شده است .
 
ملت بزرگ ایران با اتکا به خداوند متعال و با تکیه بر سرمایه‌های عظیم فکری و فرهنگی خود بویژه اساتید و دانشجویان، عزم خود را برای رشد و توسعه علمی کشور، پاسخگویی به نیازها و مسائل جامعه و سهیم شدن در تولید علم در سطح جهانی جزم نموده و رسیدن به قله‌های دانش و فناوری را دور از دسترس نمی‌داند. در عین حال جامعه دانشگاهی، در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام همدلی و هم زبانی ملت و دولت، نام‌گذاری شده، همه تلاش خود را برای پاسخگویی به مطالبات مردم بزرگ کشورمان در حوزه علم و فناوری به کار خواهد گرفت و در سایه قانون‌گرایی، اعتدال و پای‌بندی به چارچوب‌های اخلاقی و دینی، برای گسترش نقد و نقدپذیری تلاش خواهد کرد.
 
همچنین امیدوارم این توفیق را بیابم که در دوره جدید فعالیت خود در وزارت علوم ، گامی هرچند کوچک جهت تقویت منزلت استاد و ترویج اخلاق و فرهنگ اسلامی بردارم .
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز