خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه و منابع انسانی شهرداری تهران:

معیشت و مسکن کارگران مورد توجه مسئولان شهرداری است

کد خبر : ۲۷۳۷۸۶

معاون توسعه و منابع انسانی شهرداری تهران با بیان اینکه قالیباف بر حفظ منزلت و جایگاه کارگران شهرداری تاکید دارد، ابراز کرد: معیشت و مسکن کارگران مورد توجه مسئولان شهرداری است.

به گزارش خرنگار ایلنا محمد علی داریانی در دومین همایش تجلیل از نمایندگان کارگران شهرداری تهران ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت تکریم کارگران گفت: در دین اسلام نیز کاگران جایگاه خاصی داشته و باید به این مقام ارج نهاده شود لذا ما بنا بر وظیفه دینی و ملی خود این ایام را ارج می نهیم.

معاون توسعه و منابع انسانی شهرداری تهران با بیان اینکه زحمات کارگران شهرداری تهران، شهری زیبا را به نمایش گذاشته است ادامه داد: از مهمترین تاکیدات آقای قالیباف به عنوان شهردار تهران، حفظ منزلت و جایگاه همه همکاران خصوصا کارگران عزیز است. ما یک خانواده هستیم که 19 هزار و 500 نفر از ما تابع قانون کار هستند.

داریانی یادآور شد: شهردار تهران بر تعامل و همدلی و گوش دادن به مشکلات کارگران عزیز و حل و فصل گرفتاری‌های آنها تاکید داشته و خصوصا وضع رفاه، معیشت و مسکن آنان را به شدت مورد توجه قرار می‌دهد.

معاونت توسعه و منابع انسانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: اقدامات انجام شده برای کارگران در سایه تعامل شورای شهر و شهرداری بوده است هرچند هنوز اقدامات انجام نشده‌ای نیز وجوددارد که باید نسبت به آنها اقدام شود.

داریانی با بیان اینکه بحث همسان‌سازی و ایجاد وحدت رویه از برنامه‌های جدی ما است گفت: در فروردین ماه سال جاری احکام حقوقی همه اعم از کارمند و کارگر را صادر کردیم و براساس مصوبات شورای عالی کار، حقوق کارگران را 17 درصد و براساس مصوبه دولت، حقوق کارمندان دولت را 14 درصد افزایش دادیم.

وی با تاکید بر اینکه براساس مصوبه سال گذشته حق مسکن کارگران را افزایش دادیم گفت: این مبلغ 20 هزار تومان بود که 125 هزار تومان به آن افزوده و امسال 145 هزار تومان پرداخت کردیم.همچنین پرداخت فوق‌العاده کارگری را هم ابلاغ کردیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز