خبرگزاری کار ایران

تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۵۹۷

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: ممنوعیت تردد اتوبوس، کامیون و کامیونت از تهران به آمل و بالعکس و همچنین محور کرج ـ چالوس ادامه دارد.

 به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجادر مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت:‌ هم‌اکنون جوی آرام و ترافیکی روان در کلیه جاده‌های کشور وجود دارد.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: در محور کرج ـ چالوس ممنوعیت تردد اتوبوس، مینی‌بوس و کامیون وجود دارد؛ همچنین در محور هراز محدوده تهران به آمل و بالعکس نیز از تردد کامیون، اتوبوس و کامیونت جلوگیری می‌شود.

این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی به محدودیت تردد در آزادراه تهران ـ کرج پرداخت و ادامه داد: در باند جنوبی آزادراه تهران ـ کرج تا مورخه ۲۴ شهریورماه از ساعت ۹ تا ۱۵ در محدوده پل حصارک تا تیر شماره ۲۰۰ به استثنای روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه، جمعه و ایام تعطیل هم‌زمان با عبور ترافیک، عملیات بهسازی و روکش آسفالت انجام می‌شود.

وی افزود: این عملیات در باند شمالی آزادراه تهران ـ کرج نیز از محدوده تیر شماره ۲۰۰ تا پل حصارک در همین بازه زمانی و از ساعت ۲۳:۳۰ تا ۴:۳۰ اجرا خواهد شد.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا خاطرنشان کرد: محور شمشک به دیزین تا اطلاع ثانوی محدود است.

 
 
 
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز