خبرگزاری کار ایران

از سوی مدیریت آموزش معاونت فرهنگی بعثه‌ رهبر معظم انقلاب؛

زمان نام‌نویسی دوره جدید آموزش کارگزاران فرهنگی اعلام شد

مدیر آموزش معاونت فرهنگی بعثه‌ رهبر معظم انقلاب، زمان نام نویسی دوره جدید آموزش کارگزاران فرهنگی در سال ۹۴ را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام حمید احمدی با اعلام این خبر اظهار داشت: نام‌نویسی و انتخاب واحد دوره جدید آموزش کارگزاران فرهنگی کاروان‌های حج، عمره و عتبات عالیات از ۶ تا ۱۱ اردیبهشت ماه به صورت غیر حضوری و از طریق سامانه آموزش بعثه مقام معظم رهبری به نشانیamoozesh. hajj. irانجام خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام احمدی عنوان کرد: تمامی روحانیون کاروان‌های عمره و عتبات عالیات که از مدیریت جذب و سازماندهی بعثه رهبر معظم انقلاب، به آموزش بعثه رهبری معرفی شدند، پس از اخذ نمره قبولی در آزمون کاربری رایانه، می‌توانند در این دوره ثبت نام کنند.

وی اضافه کرد: مسئولان فرهنگی هتل‌های عمره نیز با در نظر داشتن شرایط اعلام شده می‌توانند در این دوره آموزشی ثبت نام کنند؛ دوره‌های آموزشی کارگزاران فرهنگی حج، عمره و عتبات عالیات به صورت مجازی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: کارگزاران فرهنگی پس از شرکت در دوره‌های آموزشی و کسب حد نصاب لازم در مجموع آزمون‌های ورودی و دوره آموزشی، می‌توانند در نوبت اعزام قرار گیرند.

کد خبر : ۲۷۱۴۱۱