خبرگزاری کار ایران

رئیس جمعیت هلال احمر:

مجتمع تخصصی درمان سرطان ایجاد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۲۵۰

رئیس جمعیت هلال احمر تاکید کرد: برنامه ریزی های لازم به منظور اخذ مجوز تدریس دوره فوریت های پزشکی در دانشگاه جامع علمی کاربردی هلال ایران انجام خواهد شد.

به گزارش ایلنا، سید امیرمحسن ضیائی روز سه شنبه در بازدید از جمعیت هلال احمر اهواز و مرکز علمی کاربردی هلال خوزستان گفت: درخواست اخذ مجوز راه اندازی دوره ۲ ساله فوریت های پزشکی به وزارت بهداشت ارائه خواهد شد تا امدادگران از این آموزش ها نیز بهره مند شوند.

وی اضافه کرد: مرکز علمی  کاربردی هلال خوزستان باید همه توان خود را به کار گیرد تا پرسنل و امدادگران هلال احمر از آموزش های لازم در این مرکز بهره مند شوند.

بر اساس این گزارش، مرکز علمی کاربردی هلال خوزستان هم اکنون در ۸ رشته کاردانی و ۴ رشته کارشناسی به حدود یک هزار و ۵۰۰ دانشجو ارائه خدمت می کند که در برنامه های توسعه ای خود درخواست اخذ مجوز رشته بهداشت، ایمنی و سلامت را ارائه داده است تا در صورت موافقت در این زمین نیز ارائه خدمت کند.

رئیس جمعیت هلال احمر در حاشیه افتتاح کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام خمینی (ره) اهواز، افزود: متاسفانه ارائه خدمات توانبخشی پس از درمان از خدماتی است که به علت هزینه های سنگین آن در کشور روی زمین مانده است.

وی گفت: بر این اساس جمعیت هلال احمر برنامه ریزی هایی انجام داده است تا کلینیک های توانبخشی را در همه استان های کشور به ویژه مناطق محروم و کمتر برخوردار راه اندازی کند.

ضیائی با اشاره به موافقت ضمنی وزارت بهداشت برای واگذاری همه اختیارات مربوط به توانبخشی بیماران به هلال احمر تصریح کرد: هلال احمر همواره به عنوان بازوی توانمند وزارت بهداشت در ارائه خدمات درمانی به مردم از هیچ خدمتی فروگذار نکرده و هم اکنون و همچنین در آینده نزدیک با قوت بیشتر به منظور پیشبرد طرح تحول نظام سلامت کشور، با راه اندازی مراکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی از این طرح حمایت لازم را انجام خواهد داد.

به گفته رئیس جمعیت هلال احمر، ایجاد مجتمع تخصصی درمان سرطان در استان خوزستان از برنامه های جدی است که پیگیری خواهد شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز