خبرگزاری کار ایران

اعزام ۱۳ هزار گردشگر به اردوی راهیان نور دریایی در آب‌های خلیج فارس

asdasd
کد خبر : ۲۶۵۱۱۵

مسوول اردویی راهیان نور سپاه امام سجاد (ع) گفت: از ۱۵ اسفند سال ۹۳ تا پایان ۱۲ فروردین سال ۹۴، در مجموع ۱۳ هزار گردشگر به اردوی دریایی راهیان نور در آب‌های خلیج فارس اعزام شدند.

به گزارش ایلنا از سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج، سرهنگ پاسدار رسول جهانداری با تشریح اعزام این شمار گردشگر به اردوی راهیان نور دریایی افزود: هر روز سه تا چهار سفر دریایی با یک فروند شناور به مدت دو ساعت برای بازدید گردشگران از مناطق عملیاتی دریایی انجام می‌شد که بیشتر گردشگران اعزامی از استان‌های سراسر کشور بودند.

وی هدف از اعزام گردشگران به سفر دریایی را یادآوری خاطرات شهدای دریایی، توجیه راهبردی تنگه هرمز، ارائه بسته‌های فرهنگی و برگزاری مسابقه‌های فرهنگی و بازدید از موزه خلیج فارس عنوان کرد.

جهانداری گفت: اردوی راهیان نور مناطق جنوب نیز که از ۱۵ اسفند سال ۹۳ آغاز شده تا ۲۵ فروردین سال جاری ادامه دارد که تاکنون شش هزار نفر در قالب ۵۰ دستگاه اتوبوس از یادمان‌های موجود در استان خوزستان از جمله طلائیه، اروندکنار، مسجد خرمشهر، حوزه خرمشهر و پاسگاه زید بازدید کردند. ه است و نیاز به جمع بندی دارد.

مولاوردی در پاسخ به اینکه آیا دیدگاههای مخالفی در زمینه تدوین این لایحه وجود دارد یا خیر اظهار کرد: در این رابطه دیدگاه مخالفی وجود ندارد اما تفاوت دیدگاه‌ها در رابطه با چارچوب، ‌قالب و نوع ارائه آن به صورت لایحه، یا مصوبه ستاد ملی و... به چشم می‌خورد.

وی افزود: ا لبته من معتقدم که ارزشگذاری کار خانگی برای آنکه ضمانت اجرایی داشته باشد باید به صورت قانون در بیاید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز