خبرگزاری کار ایران

نجات یک قطعه حواصیل خاکستری در پاکدشت

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۷۷۶

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاکدشت از نجات یک قطعه حواصیل خاکستری توسط نگهبان یک واحد صنعتی خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمودرضا سعیدپور با اعلام این خبر گفت: یک قطعه حواصیل خاکستری در حین پرواز در شرایط نامساعد جوی و رعد و برق و رگبار شدید هفته ی اخیر گرفتار و در یکی از کارخانجات واقع در شهرستان پاکدشت فرود آمد.

وی با اشاره به اینکه نگهبان کارخانه ضمن مراقبت از این پرنده ، طی تماس تلفنی موضوع را به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاکدشت اعلام کرد افزود: واحد گشت حفاظت محیط زیست پاکدشت به محل اعزام شده و حواصیل خاکستری را که به دلیل آسیب وارده به بال راست قادر به پرواز نبود از نگهبان این کارخانه تحویل گرفتند.

 سعیدپور اظهار داشت: ماموران این اداره بعد  از بررسی اولیه وضعیت جسمانی پرنده، آن را جهت انجام پاره ای از امور درمانی به کلینیک دامپزشکی شهرستان منتقل کردند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاکدشت تصریح کرد: بدلیل ضعف قوای بدنی، این پرنده به اداره منتقل شده تا طی یکدوره مراقبت در صورت بهبود کامل در طبیعت رهاسازی شود.

سعیدپور ضمن قدردانی و تشکر از کلیه طبیعت دوستان و علاقمندان به حیات وحش از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه جانور وحشی ،گرفتار و مصدوم موضوع را در اسرع وقت به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گزارش دهند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز