خبرگزاری کار ایران

نجات یک قطعه حواصیل خاکستری در شهرستان پاکدشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۶۲

یکی از دوستداران طبیعت با مشاهده یک قطعه حواصیل خاکستری در حومه یکی از شهرهای پاکدشت که قادر به پرواز نبود، را تحویل این اداره می‌کند.

ایلنا: رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاکدشت از یک قطعه حواصیل خاکستری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، محمودرضا سعیدپورگفت: یکی از دوستداران طبیعت با مشاهده یک قطعه حواصیل خاکستری در حومه یکی از شهرهای پاکدشت که قادر به پرواز نبود، را تحویل این اداره می‌کند.

وی افزود: این پرنده بعد از تیمار و هماهنگی‌های لازم به مرکز نگهداری حیوانات شهرستان تحویل داده شد.

سعیدپور در ادامه گفت: حواصیل خاکستری از تیره حواصیلیان و راسته لک لک سانان به طول آن ۹۳ سانتی متر است و دارای منقار نسبتأ بزرگ قوی و زرد رنگ و پاهای بلند است. این پرنده در زمستان به وفور مشاهده و در کنار تالاب‌ها، رودخانه‌ها و آبگیر‌ها بسر برده و بر روی درختان و نیزار‌ها آشیانه ساخته و تولیدمثل می‌کند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاکدشت ضمن قدردانی و تشکر از کلیه طبیعت دوستان و علاقمندان به حیات وحش خواست در صورت مشاهده هرگونه از پرندگان وحشی گزارش مربوطه را به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اعلام کرده تا اقدامات لازم در این خصوص انجام پذیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز