خبرگزاری کار ایران

برگزاری ششمین کنفرانس بین‌المللی هپاتیت تهران

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۸۳۷

این کنفرانس یکی از بزرگترین رویداد های علمی در زمینه بیماری های کبد می باشد که در منطقه خاورمیانه و آسیای مرکزی هر دو سال یکبار برگزار می گردد و پذیرای تعداد زیادی از پژوهشگران و پزشکان ایرانی و خارجی می باشد.

ششمین کنفرانس بین المللی هپاتیت تهران(THC۶) و اولین همایش جامعه جهانی هپاتیت(First ghcm) با محوریت هپاتیت‌های ویروسی در تاریخ ۶ تا ۸ خرداد ۱۳۹۴ در سالن همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، این کنفرانس یکی از بزرگ‌ترین رویداد‌های علمی در زمینه بیماری‌های کبد است که در منطقه خاورمیانه و آسیای مرکزی هر دو سال یکبار برگزار می‌گردد و پذیرای تعداد زیادی از پژوهشگران و پزشکان ایرانی و خارجی است.

کنفرانس‌های گذشته هپاتیت تهران با بیش از ۱۵۰۰ شرکت کننده در هر کنگره توانسته جایگاه مناسبی برای تعامل محققین بیماری‌های کبد باشد. این کنفرانس همواره با دعوت از اساتید و سخنرانان نامی از ایران و جهان مورد توجه قشر محقق بوده است.

در ششمین کنفرانس هپاتیت تهران بیش از ۲۰ سخنران نامی از کشورهای آلمان، انگلستان، ایالات متحده، ایتالیا، استرالیا، سوئیس، اتریش، سوئد، فرانسه و دیگرکشورهای منطقه خاورمیانه که آخرین یافته‌ها در زمینه بیماری هپاتیت را ارائه خواهند کرد. سایت اختصاصی کنفرانس thc۶. ir جهت اطلاع از برنامه‌ها قابل دسترس است.

مجوز بین‌الملی شدن کنگره در مهرماه سال ۱۳۹۳ از طرف وزارت بهداشت صادر شده است و همچنین پذیرش خلاصه مقالات از تاریخ۱۰ آذر در وسایت کنگره آغاز شده است.

کنگره هپاتیت تهران با هدف ارائه آخرین یافته های هپاتیت و ارتقاء علمی کشور در این زمینه و همچنین با هدف نهایی ارتقاء و بهبود سطح سلامت جامعه برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز