خبرگزاری کار ایران

در شهرستان پردیس:

عاملان زورگیری از مردم روستا دستگیر شدند

کد خبر : ۱۸۶۰۹۰

«ماموران در بررسی دریافتند که یک باند زورگیری حرفه‌ای با استفاده از چند دستگاه موتورسیکلت اقدام به زورگیری از روستاییان می‌کنند.»

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از دستگیری زورگیرانی خبر داد که از مردم روستایی در اطراف این شهرستان سرقت می‌کردند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ مهیار رستگاری در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای رصد و پایش وضعیت سرقت پس از تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت با تجزیه و تحلیل جرایم روزانه و همچنین وصول تعدادی شکایت از روستاییان، ماموران در جریان فعالیت یک باند زورگیری در منطقه قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه ماموران در بررسی دریافتند که یک باند زورگیری حرفه‌ای با استفاده از چند دستگاه موتورسیکلت اقدام به زورگیری از روستاییان می‌کنند، گفت: پس از تحقیقات گسترده پاتوق مته‌مان شناسایی و با هماهنگی قاضی، دستگیری این افراد در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران عملیات دستگیری این افراد را آغاز کردند گفت: مته‌مان با مشاهده پلیس سعی داشتند با استفاده از سلاح سرد و حمله ور شدن به سمت پلیس فرار کنند که موفق نشدند.

رستگاری افزود: پس از ثبت اعترافات این زورگیران چهار نفر مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر شدند و از پاتوق این افراد ۱۱ دستگاه موتورسیکلت و تعدادی زیادی اموال مسروقه کشف و ضبط شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز