خبرگزاری کار ایران

پیام سردار محمدیان به مناسبت هفته قوه قضاییه

پیام سردار محمدیان به مناسبت هفته قوه قضاییه

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پیامی به مناسبت هفته قوه قضاییه، با گرامیداشت یاد شهید بهشتی و یارانش، بر نقش بی‌بدیل دستگاه قضایی در تأمین عدالت و امنیت تأکید کرد.

به گزارش ایلنا، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ، به مناسبت هفته قوه قضاییه پیامی منتشر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

هفته قوه قضاییه، فرصت ارزشمندی برای پاسداشت تلاش‌های صادقانه و مجاهدت‌های خالصانه خادمان عدالت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله دکتر سیدمحمد حسینی بهشتی و یاران وفادارش است که با ایثار و فداکاری، مسیر تحقق عدالت و احقاق حقوق مردم را هموار ساختند.

قوه قضاییه به عنوان رکن اساسی برقراری عدالت، صیانت از حقوق شهروندان، مقابله با فساد، تأمین امنیت قضایی و حمایت از حقوق عامه، نقش بی‌بدیلی در تحکیم نظم، امنیت و آرامش جامعه ایفا می‌کند. تعامل سازنده و همکاری مستمر میان مجموعه قضایی و فرماندهی انتظامی، همواره زمینه‌ساز ارتقای امنیت اجتماعی، پیشگیری از جرائم و تحقق عدالت در جامعه بوده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه، این مناسبت را به ریاست محترم قوه قضاییه، مسئولان، قضات شریف، کارکنان پرتلاش دستگاه قضایی و تمامی خدمتگزاران عرصه عدالت تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، توفیق روزافزون آنان را در مسیر تحقق عدالت، احقاق حقوق مردم، صیانت از امنیت و اجرای قانون مسئلت دارم.

امید است با تداوم هم‌افزایی و همکاری میان دستگاه قضایی و فرماندهی انتظامی، شاهد ارتقای بیش از پیش امنیت، آرامش و عدالت در جامعه اسلامی باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز