خبرگزاری کار ایران

آیت اله مظاهری در دیدار با فرماندهان پلیس:

با برخوردهای تند در حوزه حجاب نباید سوژه به دشمن دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۷۸۹

«دشمن به دنبال سو استفاده از اختلافات و وضع فرهنگی کشور است، همه باید در عمود ولایت فقیه و تحت امر ایشان باشند و از اختلاف افکنی و دادن سوژه به دست دشمن بپرهیزند.»

آیت اله مظاهری با اشاره به موضوع عفاف و حجاب و عملکرد دستگاه ها در این زمینه گفت: نباید با شدت عمل کردن و برخوردهای سلبی و حرف های تند سوژه به دست دشمن بدهیم و آنها اجازه پیدا کنند که در جامعه ما اختلاف بیاندازند.

به گزارش ایلنا، آیت الله حسین مظاهری در دیدار با فرماندهان و روسای سازمان های ناجا گفت: دشمن به دنبال سو استفاده از اختلافات و وضع فرهنگی کشور است، همه باید در عمود ولایت فقیه و تحت امر ایشان باشند و از اختلاف افکنی و دادن سوژه به دست دشمن بپرهیزند.

وی بیان اینکه مردم وقتی ببینند نظام در خطر است همه به صحنه می آیند همه چیزشان را به پای نظام می ریزند و مطمئناً دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند و آرزوی بی حجابی زنان و به فساد کشیدن ایران را به گور می برد.

وی افزود: همین روشی که نیروی انتظامی برای ارشاد و امر به معروف و نهی از منکر و پیشگیری از ناهنجاری ها پیش گرفته روش بسیار منطقی و خوبی است، مقام معظم رهبری و هم مردم و هم علما از کار آنها راضی هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز