تمام خدمات بیمه ای به بیمه شدگان در سراسر کشور برقرار است

سازمان بیمه سلامت ایران، در اطلاعیهای تاکید کرد: در شرایط فعلی ارائه خدمات بیمهای به بیمه شدگان بدون هیچ مشکل و بدون وقفه ادامه دارد.
به گزارش ایلنا از سازمان بیمه سلامت ایران، در این اطلاعیه با اشاره به اینکه هیچ مشکلی در ارائه خدمات بیمه ای به بیمه شدگان وجود ندارد تاکید کرد: تمام خدمات بیمه ای به بیمه شدگان و شرکای درمانی سازمان بیمه سلامت ایران در تمامی ساعات شبانه روز در سراسر کشور برقرار است.
در این اطلاعیه اعلام شده است که سازمان بیمه سلامت ایران، به عنوان نهادی دولتی و درمان محور همواره در کنار مردم بوده و علاوه بر ارائه خدمات جاری به بیش از ۴۵ میلیون نفر به عنوان مشتریان سازمان، ارائه خدمات را به صورت مستمر برای عموم مردم پایدار نگاه داشته است.
طبق این اطلاعیه، با توجه به محدودیت های اعمال شده و غیر فعال بودن موتورهای جست و جو، سامانه خدمات غیر حضوری شهروندی به صورت مستقیم به نشانی http://csp.ihio.gov.ir و سامانه نسخه نویسی الکترونیک به نشانی http://eservices.ihio.gov.ir/nrx و یا جستجو در موتورهای جستجوگر داخلی در دسترس است.
تمامی سامانه های خدمات غیر حضوری سازمان به ویژه استعلام استحقاق درمان از طریق کد دستوری #۱*۱۶۶۶* تمدید اعتبار و بررسی نسخه الکترونیک از طریق سامانه خدمات غیر حضوری شهروندی http://csp.ihio.gov.ir و نسخه نویسی الکترونیک http://eservices.ihio.gov.ir/nrx با پایداری کامل و بدون اختلال در سراسر کشور در حال خدمت رسانی است.
بر اساس این گزارش، بیمه شدگان در صورت اعلام مراکز درمانی، مطب، آزمایشگاه، داروخانه و ...مبنی بر قطع بودن سامانه های سازمان می توانند موضوع را به مرکز امور مشتریان و اطلاع رسانی این سازمان اعلام کرده و پاسخ های خود را از طریق کارشناسان ۱۶۶۶ دریافت کنند، درگاه های ارتباطی شامل تارنمای http://ihio.gov.ir, صندوق صوتی سامانه ۱۶۶۶ و درگاه پورتال خدمات غیر حضوری سازمان به نشانی http://myzrm.ihio.gov.ir است که به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به درخواست های غیر برخط مشتریان است.