خبرگزاری کار ایران

سرپرست حجاج ایرانی:

​وظیفه مسئولان حج خدمتگزاری به زائران است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۶۲۶۷

​نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در ادامه دیدارهای روزانه خود با زائران کاروان های ایرانی درمدینه منوره ؛ این بار میهمان زائران پنج کاروان از تهران، لاهیجان، سمیرم، نجف آباد و خراسان شمالی بود و در فضایی گرم و صمیمی با آنان گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب بعد از اقامه نماز ظهر در مسجدالنبی به هتل وفاده الزهراء در نزدیکی حرم نبوی رفت که زائران کاروان هایی از تهران، خراسان شمالی، گیلان و اصفهان در آن اسکان داده شده اند.هتلی با ظرفیت نزدیک به 710 زائر.

در آغاز این بازدید سرزده ، زائرانی که در سالن غذاخوری هتل مشغول صرف غذا بودند  با ذکر صلوات از سرپرست حجاج ایرانی و همراهان استقبال و به آنان خوش آمد گفتند و یکی از بانوان زائر جلو آمد و موضوع نحوه محاسبه ایام اسکان در مدینه با توجه به زمان پرواز از شهر مبدا را مطرح کرد که نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از مسئولان ستاد مدینه خواست که به درخواست این زائر رسیدگی کنند.  

حجت الاسلام و المسلمین نواب همچنین خطاب به زائرانی که در سالن غذاخوری بودند، گفت: برای این به بازدید از این هتل و دیدار زائران آمده ایم تا به حرف های شما گوش دهیم.

چند تن از زائران در گفتگو با سرپرست حجاج ایرانی ، در خصوص هزینه سفر، نحوه بازرسی در فرودگاهها ، خدمات هتلی و امکان افزایش مدت اقامت در مدینه نکاتی را مطرح  کردند که حجت الاسلام والمسلمین نواب با حوصله مطالب آنها را شنید و درباره یکایک آنها از مسئولین خواست رسیدگی کنند.

زائری از اصفهان نیز که در این سفر داوطلبانه بعنوان زائر خدمه با کاروان همکاری می کرد درخواست داشت که این امر جزو سوابق وی ثبت شود که نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از مسئولان اجرایی خواست این خواسته را بررسی کنند.  

همچنین مدیراین مجموعه، پیشنهاد تقسیم بندی کاروانها در روزهای مختلف برای انجام زیارت دوره با هدف ارائه خدمات بهتر به زائران را مطرح کرد که سرپرست حجاج ایرانی به  رئیس ستاد مدینه گفت این پیشنهاد را مورد بررسی قرار دهد و اگر امکان پذیراست در برگزاری زیارت دوره ها مورد توجه قرار گیرد.  

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت  در پایان این دیدار خطاب به مدیرمجموعه و تعدادی از عوامل هتل اظهار داشت: وظیفه مسئولان حج خدمتگزاری به زائران است تا فضایی آرام برای عبادت و زیارت آنان فراهم شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز