خبرگزاری کار ایران

فروشنده سلاح در جنوب تهران دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۶۲۶۵

معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری یکی از اراذل و اوباش سابقه دار جنوب تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ سعید راستی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در هفته گذشته خبری را در خصوص رفتار مشکوک یک اراذل و اوباش  با سابقه  دریافت کرده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند که در جریان بررسی‌های اولیه مشخص شد که یکی از اراذل و اوباش سابقه‌دار با تهیه سلاح گرم و پنهان کردن این اقلام در مخفیگاهش اقدام به فروش تجهیزات نظامی در فضای مجازی کرده است.

وی با بیان اینکه مخفیگاه متهم در جنوب تهران مورد شناسایی قرار گرفت، گفت: ماموران پس از انجام هماهنگی‌های قضایی به مخفیگاه متهم رفته و این فرد را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین مخفیگاه فرد نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن دو قبضه کلت به همراه خشاب و فشنگ  کشف و ضبط شد.

راستی با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی اظهارکرد: متهم که جزو اراذل و اوباش سابقه‌دار بود در مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به جرم ارتکابی اعتراف کرد. در ادامه برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد و متهم به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی در این خصوص نیز در حال انجام است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز