خبرگزاری کار ایران

شمس‌احسان خواستار شد؛

ضرورت برگزاری منظم جلسات شورای سیاست‌گذاری طرح جامع توانمندسازی زنان سرپرست خانوار

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۹۲۵

رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: امیدواریم گامی اساسی برای رفع معضلات زنان سرپرست خانوار و ارتقاء کیفیت زندگی آنها برداشته شود.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت شهر، زهرا شمس احسان در دویست و سی و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از مردم برای حضور در حماسه تشییع پیکر شهدای خدمت به عنوان یک حضور وحدت آفرین، اظهار کرد: طرح جامع توانمندسازی زنان سرپرست خانوار با کارشناسی های دقیق برای ارتقاء کیفیت زندگی آنها در سال ۱۴۰۱ به تصویب شورا رسیده و پس از ۱۶ ماه شاهد عملیاتی شدن آن نیستیم.

وی افزود: اقداماتی که انجام نشده باعث نگرانی زنان سرپرست خانوار شده است. روند پیاده سازی این طرح مهم به طور کامل متوقف شده و این در حالیست که یکی از موارد مهم در طرح استفاده از گروه های میان رده است.

شمس احسان با بیان اینکه مشکلات زنان سرپرست خانوار و گلایه مندی های آنها با عدم اجرای طرح افزایش خواهد یافت، تصریح کرد: با توجه به جایگاه بالای زنان در نظام مقدس جمهوری اسلامی درخواست می شود جلسات شورای سیاست گذاری طرح به طور منظم برگزار و موانع بررسی شود.

وی تأکید کرد: دستورالعمل های این طرح باید به تمام دستگاه های مسئول ارائه و گزارش اقدامات صورت گرفته به شورا ارائه شود. امیدواریم گامی اساسی برای رفع معضلات زنان سرپرست خانوار و ارتقاء کیفیت زندگی آنها برداشته شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز