خبرگزاری کار ایران

انتقاد سلیمانی از وضعیت ناهنجار جمع‌آوری پسماند در میادین میوه و تره‌بار

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۹۱۳

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران نکاتی را درباره میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران مطرح کرد.

به گزارش ایلنا، نرجس سلیمانی در دویست و سی و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن قدردانی از مردم برای تشییع پیکر شهدای خدمت اظهار کرد: باید قدردان بزرگواری و وحدت ایجاد شده در کشور بود که البته مسئولیت ها را افزایش می دهد.

وی با بیان اینکه سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار می تواند در عملکرد و نظارت بر میادین و بازارها اثرگذار باشد، خاطرنشان کرد: در بازدیدها وضعیت ناهنجاری در جمع آوری پسماند و ایجاد بوی نامطبوع در بازارها شاهد هستیم که همه پسماندهای داخلی نیستند بلکه ضایعات برخی غرفه ها نیز وجود دارد.

به گزارش شهر، سلیمانی افزود: باید بازار به طور دقیق و منظم ضایعات کمتری در بسته بندی ها داشته باشد و ورود ضایعات به غرف که منافی با بهداشت میادین و خلاف قانون است آن چیزی است که نگران کننده است که تاثیر زیادی بر افزایش حیوانات موذی از جمله موش ها داشته و در فصل گرما می تواند کلونی موش ها را افزایش دهد.

وی همچنین تصریح کرد: عدم توجه به پسماند و جمع آوری آن بیماری های واگیردار ایجاد می کند و این یکی از گلایه مندی های حاضران در میادین تره بار است. بنده پیش از این در مورد بی کیفیت بودن آسفالت در معابر نسبت به بزرگراه ها تذکر داده ام و در این میادین نیز باید به کیفیت آسفالت توجه شود.

سلیمانی با بیان اینکه میدان مرکزی یک فضای زنده است و برای تبدیل شدن به سرمایه پویا نیاز به برنامه ریزی دارد، یادآور شد: بلاتکلیف گذاشتن اصناف مستقر در میدان به دلیل عدم انجام وظایف توسط شهرداری تهران که نمی دانیم به دلیل عدم تجربه کافی و یا سوء مدیریت است، درست نیست و ضرورت دارد در مورد آن چاره اندیشی شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز