خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته امداد:

آیت‌الله رئیسی تبلور یک مدیر انقلابی و خادم مردم بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۶۴۶

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی تبلور همه شاخص‌های مدیر انقلابی بود، گفت: این شهید بزرگوار به معنای واقعی خود را خادم مردم می‌دانست و به خدمت به مردم افتخار می‌کرد.

به گزارش ایلنا، سیدمرتضی بختیاری در پی شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و هیات همراه در سانحه سقوط بالگرد در گفتگویی به زوایای شخصیتی این شهید بزرگوار پرداخت و افزود: شهادت اوج نوکری و اوج خدمت به مردم است و در مدتی که در آستان قدس بودم از نزدیک خادمی مردم را از ایشان در رفتار و گفتار مشاهده کردم.

وی با بیان اینکه دلسوزی آیت‌الله رئیسی نسبت به مردم بی‌نظیر و استثنایی بود، اظهار کرد: در مدتی که آیت‌الله رئیسی در مشهد و تولیت آستان قدس حضور داشتند، با همه مردم مشهد ارتباط عاطفی و دلسوزانه داشتند.

رئیس کمیته امداد اضافه کرد: آیت‌الله رئیسی تبلور تمام عیار یک خدمتگزار به اسلام و مسلمین بود.

بنا بر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، بختیاری با تاکید بر اینکه آیت‌الله رئیسی در خلوت و برون خود همواره با خداوند و ائمه ارتباط قلبی داشت، افزود: ایشان در خلوت خود نیز همیشه دست به دامن حضرت امام رضا(ع) بود و ارتباط معنوی با خداوند داشت و این ارتباط زمینه‌ساز نوکری و خدمتگزاری ایشان به مردم بود.

به گفته او، ایشان در خلوت خود با خداوند نیز خود را نوکر مردم می‌دانست و به این نوکری می‌بالید. یکی از تبلورهای آیات و روایت قرآن در شانیت خدمت به مردم است که در ایشان قابل مشاهده و لمس بود.

رئیس کمیته امداد اظهار کرد: در تمام دوران زندگی از نوجوانی تا پیش از شهادت، روحیات و خلقیات ایشان در خدمت به مردم تعریف می شد. آیت‌الله رئیسی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی سوز اسلام و خدمت به ولایت و مردم داشت و خداوند در همان مسیر حاج قاسم شهادت را نصیب و توفیق ایشان کرد. آیت‌الله رئیسی رابطه عاشق و معشوقی با خداوند و امام رضا (ع) داشتند و همین مسئله شهادت را نصیب ایشان کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز