خبرگزاری کار ایران

مشارکت بیش از ۲۳۰۰ امدادگر هلال‌احمر در پوشش امدادی مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور فقید و شهدای خدمت

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۴۵۳۰

مسئول ستاد ملی شرایط اضطراری جمعیت هلال‌احمر در مراسم تشییع شهدای خدمت در تهران از مشارکت ۲۳۷۷ امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر به منظور پوشش امدادی مراسم تشییع در تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ راضیه عالیشوندی رئیس حوزه ریاست جمعیت و مسئول ستاد ملی شرایط اضطراری هلال‌احمر در مراسم تشییع شهدای خدمت با اعلام این خبر گفت: از بامداد امروز در پایتخت و در مراسم تشییع پیکر پاک رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و دیگر شهدای خدمت‌ ۲۳۷۷ نیروی عملیاتی خواهر و برادر در ۱۲۵ پست امدادی و در ۱۰ محدوده عملیاتی مشخص شده در حال ارائه خدمات به شرکت‌کنندگان در مراسم هستند.

وی همچنین گفت: در این عملیات از توان دو فروند بالگرد آماده عملیات و ۱۰۱ خودروی عملیاتی از جمله آمبولانس، خودروی نجات، موتورلانس، اتوبوس آمبولانس و خودروی ارتباطات و سایر خودروهای عملیاتی و پشتیبانی عملیاتی استفاده شده است.

عالیشوندی اضافه کرد: با توجه به اهمیت و‌ حساسیت مراسم که از دانشگاه تهران تا میدان آزادی برگزارمی‌شود، عوامل عملیاتی جمعیت هلال‌احمر استان البرز نیز به عنوان پشتیبان در این مراسم مشارکت دارند و در حالت آماده باش کامل بوده تا در صورت نیاز، خدمات امدادی خود را به هموطنان ارائه دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز