خبرگزاری کار ایران

سرویس‌دهی ویژه مترو به شرکت‌کنندگان در اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۹۹۷

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از سرویس‌دهی ویژه مترو به شرکت‌کنندگان در اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، هادی زند با اشاره به اینکه اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها همزمان با ایام دهه کرامت و فرارسیدن سالروز میلاد امام رضا (ع) روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود، گفت: ایستگاه‌های شهدای هفتم تیر، میدان حضرت ولی‌عصر (عج)، میدان جهاد، تئاتر شهر و بوستان لاله نزدیکترین دسترسی‌ها برای رسیدن رسیدن به مراسم هستند. 

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه تصریح کرد: با توجه به پیش‌بینی استقبال مسافری و به منظور تسهیل در بازگشت شرکت‌کنندگان، سرفاصله حرکت قطارها در خطوط یک، سه و شش کاهش می‌یابد، همچنین سرویس‌دهی در تمامی خطوط درون‌شهری از مبادی تا ساعت ۲۲:۳۰ ادامه خواهد یافت. 

وی با تأکید بر اینکه برنامه‌ریزی برای سرویس‌دهی فوق‌العاده از ایستگاه‌های نزدیک مراسم انجام شده است، افزود: مسافران می‌توانند در صورت شلوغی ایستگاه‌های میدان حضرت ولی‌عصر (عج) و شهدای هفتم تیر از ایستگاه‌های میدان جهاد، بوستان لاله و تئاتر شهر برای رسیدن به مقاصد خود استفاده کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز