خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار پایتخت:

آرامستان جدید در شرق تهران خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۴۲۳

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری تهران گفت: چهار نقطه برای احداث آرامستان جدید در نظر گرفته شده که یک نقطه در شرق تهران قطعی شده است و به‌زودی به شورای شهر ارائه خواهیم داد.

به گزارش ایلنا، امروز (شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) و همزمان با یکصد و بیستمین پویش امید و افتخار شهرداری تهران، مراسم افتتاح چهار بازار میوه و تره‌بار در مناطق ۲۲، ۶، ۹ و ۱۱ پایتخت با حضور حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری تهران، مهدی بختیاری‌زاده، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران، سید حمید موسوی، شهردار منطقه یک و مسعود نصرتی شهردار منطقه ۲۲ برگزار شد. 

حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری تهران در این مراسم با بیان این که همزمان با بازار میوه و تره‌بار منطقه ۲۲، در مناطق ۶، ۹ و ۱۱ هم سه بازار دیگر افتتاح خواهد شد، گفت: انشاءلله تا پایان سال ۴۰ بازار میوه و تره‌بار با معماری ایرانی و اسلامی افتتاح می‌شود. 

وی تاکید کرد: در میادین میوه و تره‌بار با رفتار خوب باید با شهروندان برخورد شود و کیفیت و قیمت محصولات نیز باید مطلوب باشد.

معاون شهردار پایتخت درباره شرایط احداث میادین میوه و تره‌بار در سطح شهر تهران توضیح داد: شهرداران مناطق نیازسنجی محلی را انجام می‌دهند و با سازمان میادین تعامل می‌کنند. البته ظرفیت زمین و موضوعات دیگر در احداث میادین میوه و تره موثر است.

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، نظری با بیان این که پروژه رود دره فرحزاد به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد، خاطرنشان کرد: چهار نقطه برای احداث آرامستان جدید در نظر گرفته شده که یک نقطه در شرق تهران قطعی شده است و به‌زودی به شورای شهر ارائه خواهیم داد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز