خبرگزاری کار ایران

ماجرای حصارکشی پارک لاله از زبان عضو شورا

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۶۸۲۹

رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر این که مسدود کردن نمای بوستان‌ها اقدام اشتباهی است، گفت: حتی اگر قرار است بنای خدماتی ساخته شود، بازهم نباید نمای بوستان مخدوش شود.

به گزارش ایلنا، مهدی پیرهادی در دویست و سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بازدید خود از بلوار کشاورز در روزهای گذشته، اظهار داشت: بنده با مسئولان مربوطه تماس گرفتم و بررسی میدانی نیز از بوستان لاله داشتم. یک حصار کارگاهی در تقاطع بلوار کشاورز و خیابان حجاب ایجاد شده است. جنب آتش‌نشانی نیز حصار شکل گرفته و گفته‌اند قرار است فضای خدماتی برای بوستان ساخته شود.

وی با بیان این که وقتی شهرداری منطقه هفت ساخته شد، قسمت اصلی بوستان اندیشه را با مشکل روبه‌رو کرد، یادآور شد: بنده آن زمان نیز گفتم که اگر قرار است چنین کاری انجام شود، نباید نمای بوستان مخدوش شود.

رئیس کمیسیون محیط‌زیست شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: قسمتی از نمای بوستان‌ها دستخوش برخی آسیب‌ها و تغییرات می‌شود. از جمله این که در پارک لاله، در بخشی از بلوار کشاورز حصار مترو قرار گرفته و فضای بصری بوستان را تحت تأثیر قرار داده است.

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، پیرهادی با بیان این که مسدود کردن نمای بوستان‌ها اقدام اشتباهی است و حتی اگر قرار بر ساخت سرویس بهداشتی باشد نیز نباید فضای بوستان از بین برود، گفت: ایستگاه آتش‌نشانی، موزه هنرهای معاصر و ایستگاه مترو و بازارچه فصلی در بوستان لاله قرار گرفته و نما را مخدوش کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز