خبرگزاری کار ایران

تداوم بارش باران در بیشتر نقاط کشور طی امروز و فردا

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۶۰۶۳

سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران در بیشتر نقاط ایران طی امروز و فردا (پنجشنبه و جمعه) و ورود سامانه بارشی جدید به کشور در روز دوشنبه خبر داد.

به گزارش ایلنا، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد که امروز (پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت) در اغلب مناطق کشور شاهد بارش باران خواهیم بود، به نحوی که در شمال غرب ایران، سواحل دریای خزر، دامنه‌ها و ارتفاعات البرز بارش پراکنده و در سایر مناطق کشور، رگبار باران و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود. شدت بارش‌های امروز در جنوب و شرق کشور خواهد بود. 

روز جمعه (۱۴ اردیبهشت) نیز بارندگی در اغلب نقاط کشور ادامه خواهد یافت، به نحوی که در نوار غربی رگبار و رعد و برق، در دامنه‌ها و ارتفاعات البرز، شرق و شمال شرق بارش پراکنده و در مناطق مرکزی، جنوب و جنوب شرق بارش خفیف باران و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد. بارش‌های روز جمعه در غرب و جنوب غرب کشور شدت خواهد داشت. 

روز شنبه (۱۵ اردیبهشت) در نوار شمالی، برخی مناطق شرق و غرب کشور رگبار پراکنده رخ خواهد داد. همچنین روز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) در نوار شمالی کشور ابرناکی و بارش خفیف باران دور از انتظار نیست. روز دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) سامانه بارشی جدید از غرب وارد ایران می‌شود و در نیمه غربی کشور موجب ابرناکی و رگبار و رعد و برق موقتی خواهد شد. 

براساس اعلام سازمان هواشناسی کشور، امروز (پنجشنبه) مناطق مرکزی خلیج فارس، روز جمعه تنگه هرمز و جمعه و روز شنبه دریای خزر مواج است. همچنین طی فردا و پس‌فردا (جمعه و شنبه) اردبیل با کمینه دمای ۵ و ۴ درجه سانتی‌گراد و بندرعباس با بیشینه دمای ۲۹ و ۳۲ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین و گرمترین مراکز استان‌ها خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز