خبرگزاری کار ایران

معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکارشان را فراهم کردند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۹۰۹

​همزمان با روز معلم و پاسداشت مقام آنان، معلمان نیکوکار با پرداخت پنجاه میلیون تومان، زمینه آزادی یکی از همکارانشان را که با بدهی مالی در زندان به سر می برد، فراهم کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ستاد مردمی دیه استان تهران، با پیگیری مددکاران اجتماعی این مرکز، همزمان با دوازدهم اردیبهشت ماه، گروهی از معلمان نیکوکار در اقدامی انساندوستانه با اهدای پنجاه میلیون تومان در پرداخت بدهی یک نفر معلم که با بدهی مالی در زندان به سر می برد، سهیم شدند.

همچنین این زندانی 51 ساله که جزء زندانیان جرایم غیرعمد بود، پس از راه اندازی یک شرکت دچار مشکلات مالی شده، حتی منزل مسکونی اش را هم فروخته و پس از زندانی شدن و جدایی همسرش، فرزندانش در شرایط معیشتی نامساعد به سر می بردند. 

بنا به این خبر، زندانی یاد شده با پرداخت مبلغ اهدایی از سوی معلمان و کمک های نیکوکاران دیگر استان، عصر امروز آزاد شده، نزد فرزندانش باز خواهدگشت.

شایان ذکر است: خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت 6037991899675916 در این امر خیر سهیم باشند. همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، اعرابی 5، پلاک 19، طبقه اول، شماره تلفن 88861992با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز