خبرگزاری کار ایران

باران و کاهش دما در تهران از فردا

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۵۶۹

اداره‌کل هواشناسی استان تهران از وقوع رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید از فردا (دوشنبه ۳ اردیبهشت) در سطح استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران امروز (یکشنبه ۲ اردیبهشت) دارای آسمان قسمتی ابری، به‌تدریج همراه با افزایش ابر و در بخش‌های شمالی و ارتفاعات استان، گاهی رگبار باران و رعد و برق و افزایش سرعت باد و در بخش‌های مرکزی، جنوبی و غربی وزش باد نسبتا شدید تا شدید خواهد بود.

از روز دوشنبه تا چهارشنبه (۳ تا ۵ اردیبهشت) با نفوذ سامانه بارشی جدید، آسمانی نیمه‌ابری تا ابری، در بعضی ساعات همراه با بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ و کاهش دما مورد انتظار است.

آسمان شهر تهران فردا (۳ اردیبهشت) کمی ابری تا ابری همراه با وزش باد، با احتمال وقوع رگبار و رعد و برق، در بعضی ساعت‌ها دارای وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۴  و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتی‌گراد و طی ‌سه‌شنبه (۴ اردیبهشت) قسمتی ابری تا ابری همراه با وزش باد، در بعضی ساعت‌ها دارای رگبار و رعد و برق و گاهی افزایش سرعت باد با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۳۰ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز