خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش:

پیشرفت‌های امروز ما حاصل زحمات معلمان در تربیت فرزندان کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۵۹۳

وزیر آموزش و پرورش در مراسم افتتاح آموزشگاه مشارکتی ۶ کلاسه خدیجه نجم‌الدین استان سمنان گفت: امروز مدرسه‌ها دارای عملکردها خوب هستند و اگر امروز این در بسیاری از حوزه‌ها پیشرفت کرده‌ایم، ماحصل فعالیت و زحمات معلمان عزیز ما در تربیت فرزندان این کشور در مدارس است.

به گزارش ایلنا، آموزشگاه مشارکتی ۶ کلاسه خدیجه نجم‌الدین صبح امروز (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) با حضور وزیر آموزش و پرورش و تعدادی از خیرین مدرسه‌ساز استان سمنان افتتاح شد.

این مدرسه در مساحتی بالغ ۲۹۲۰ متر مربع و با زیربنای آموزشی ۹۰۲ متر مربع به همت اداره‌کل نوسازی استان سمنان و خانواده «معلم شهید مرادی» احداث شده است.

رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش در این مراسم با بیان این که مدرسه باید برای دانش‌آموزان دالان زندگی باشد، گفت: امروز مدرسه‌ها دارای عملکردها خوب هستند و اگر امروز این در بسیاری از حوزه‌ها پیشرفت کرده‌ایم، ماحصل فعالیت و زحمات معلمان عزیز ما در تربیت فرزندان این کشور در مدارس است.

براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی وزارت آموزش و پرورش، صحرایی با تاکید بر این که کم و کاستی‌هایی نیز وجود دارد و منکر آن‌ها نیستیم، اظهار داشت: در حال حاضر دستگاه تعلیم و تربیت، سیاست توسعه متوازن را در پیش گرفته است، به‌نحوی که حدود نیمی  از دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم به سمت هنرستان‌ها  و‌ رشته‌های فنی و حرفه‌ای رفته‌اند و این به معنای تضمین آینده کشور در بسیاری از حوزه‌ها و رفع مشکل بیکاری در کشور است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز