خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح برخورد با کشف حجاب از سوی یگان حفاظت فرودگاه، راه‌آهن، شهرداری و میراث فرهنگی

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۸۵۲

جانشین فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا بر ضرورت اجرای طرح «نور» (برخورد با کشف حجاب) در پلیس فرودگاه و راه‌آهن و یگان حفاظت شهرداری تهران و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، سردار عباس مسعودی در جلسه هماهنگی اجرای طرح نور یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا گفت:‌ امروز حجاب خط مقدم جبهه فرهنگی محسوب می‌شود، یعنی دشمن با کمک مزدوران داخلی و رسانه‌ای به دنبال براندازی فرهنگ اسلامی است، و آغاز آن را با عدم رعایت حجاب شروع کردند.  در همین راستا طبیعی است اگر منفعلانه رفتار کنیم، آنان در اندیشه طرح کلان براندازی نظام جمهوری اسلامی هستند، لیکن همه در برابر این فتنه دشمن شرعاً مسئولیت داریم.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت اجرای طرح نور، در پلیس فرودگاه و راه آهن و یگان حفاظت شهرداری و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: با بررسی به عمل آمده اجرای طرح در این یگان‌ها به خوبی اجرا و کارکنان با جدیت به صورت تذکر لسانی و احسانی در حال اجرای طرح هستند.

جانشین فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا گفت: خوشبختانه شاهد همکاری وصف ناپذیر مردم عزیز به ویژه بانوان فهیم و قانون مدار کشورمان با پلیس هستیم، چراکه قاطبه زنان و دختران ایران اسلامی، ارزش وجودی خود را دانسته و نسبت به رعایت قوانین عرصه عفاف و حجاب تمکین دارند، که این حاکی از فهم و شعور نهفته در زنان این مرز و بوم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز