خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر در پی شهادت فرماندهان سپاه در سوریه

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۸۵۵

دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر در پیامی شهادت سردار زاهدی و جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با موادمخدر؛ اسکندر مومنی در این پیام آورده است:

حمله ۱۳ فروردین رژیم کودک کش صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در سوریه، فقط از یک دستگاه تروریستی برمی‌آید و بار دیگر موید عدم پایبندی اسرائیل به هر گونه قانون، اصل و معیار دیپلماتیک، اخلاقی و انسانی است.

رژیم غاصب این بار دو مرز را زیر پا گذاشتند؛ اول مرز سوریه و دوم حریم کنسولگری ایران. صهیونیست‌ها حتی روی داعش را هم در ترور سفید کرده‌اند و رفتاری بس سفاکانه‌تر از تروریست‌های تکفیری را در پیش گرفته‌اند.

این رژیم خونخوار با اقدام جنایتکارانه اش در به شهادت رساندن تعدادی از فرماندهان و مستشاران کشورمان در سوریه، قطعا به پایان حیات نکبت بار خودش نزدیک تر شده است و هم از این رو برای بقاء دست به هر حرکت مذبوحانه‌ای می‌زند.

چنین حوادثی قطعا به زوال این غده سرطانی سرعت می‌بخشد. هر خونی که ریخته می‌شود، محاصره اسرائیل را تنگ‌تر و سیل نفرت و اعتراض علیه آن را افزون‌تر می‌سازد.

اینجانب شهادت سرداران شهید محمدرضا زاهدی، محمدهادی حاج رحیمی و همراهان ایشان را در پى این حمله تروریستی، خدمت به فرماندهى کل قوا، خانواده معزز و همرزمانشان و مردم شهید پرور تبریک و تسلیت عرض مى کنم.

همه ملت شریف و مبارز ایران، منتقم خون این هفت ستاره درخشان آسمان مقاومت هستند که جز با برچیده شدن رژیم متوحش صهیونیستی، به وقوع نخواهد پیوست. آن روز قطعا نزدیک است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز