خبرگزاری کار ایران

برگزاری سمینار رقابت‌های استارتاپی در دانشگاه علم و صنعت

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۷۵۵

هجدهمین سمینار رقابت‌های استارتاپی، دوشنبه ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ در دانشگاه علم و صنعت تهران برگزار می‌شود، در این رویداد شرکت‌های خلاق در رقابت‌های استارت اپی شناسایی می‌شوند.

به گزارش ایلنا به نقل از دانشگاه علم و صنعت، هجدهمین سمینار رقابت‌های استارت اپی، دوشنبه ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۴ الی ۱۹ در دانشگاه علم و صنعت تهران برگزار می‌شود. 

در رویداد افتتاحیه رقابت‌های استارت اپی، شناسایی شرکت‌های خلاق آغاز شده و شرکت‌های استارت اپی ضمن شرکت در این رویداد، حائز رتبه شده و امکان دریافت گواهی شرکت خلاق را خواهند داشت. 

مجوز شرکت‌های خلاق هم عرض مجوز دانش بنیان بوده و به کسب و کارهای آنلاین دارای خلاقیت اعطاء می‌شود. لازم به ذکر است که رقابت استارتاپ‌ها برای دریافت مجوز خلاق تا ۳۱ خرداد ماه ادامه خواهد داشت. 

همچنین در رویداد رقابت‌های استارتاپی، مردم با تجربیات استارتاپ‌ها آشنا شده و از نزدیک با مدیران استارت اپ‌ها به گفتگو خواهند پرداخت. رویداد رقابت‌های استارت اپی بزرگترین رویداد افطاری دانشگاه علم و صنعت در سال جاری خواهد بود و از عموم مردم و علی الخصوص دانشجویان دعوت می‌شود تا در این رویداد رایگان شرکت کنند. 

محمد جعفرآباد مدیر اجرایی رویداد درباره رویداد رقابت‌های استارتاپی گفت: سمینار رقابت‌های استارت اپی رویدادی است که مجوز مبادی خلاق را دریافت کرده و می‌تواند شرکت‌های خلاق را با برگزاری رویداد شناسایی کند. 

وی ادامه داد: حضور در این سمینار برای عموم مردم رایگان است و برای ثبت نام کافیست به rstartup. ir مراجعه کنند. 

از طرفی در این رویداد از کتاب دانشنامه استارت اپی ایران به قلم اساتید دانشگاه علم و صنعت رونمایی خواهد شد. این کتاب ترویجی بر فرهنگ دانشنامه‌نویسی است و داستان زندگی شماری از بنیان گذاران کسب و کارهای آنلاین ایران در این کتاب آورده شده است. 

مهدی مقیمی مدیر دفتر همکاری‌های علمی، صنعتی و فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران در این باره گفت: حضور استارت اپ‌های مطرح با فارغ التحصیلانی از دانشگاه‌های علم و صنعت، شریف، شهید بهشتی، امیرکبیر و تهران نشان می‌دهد، تحصیلات دانشگاهی نقش موثری در توسعه کسب و کارهای آنلاین داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز