خبرگزاری کار ایران

قدردانی رئیس هلال‌احمر از اعضای این جمعیت در پایان نوروز

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۳۱۴

رئیس جمعیت هلال‌احمر در پیامی از فعالیت‌ها و اقدامات نوروزی امدادگران، جوانان، داوطلبان و کارکنان هلال‌احمر که با زبان روزه، در ایام نوروز میزبان و خدمت‌رسان به مردم بودند، قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ متن پیام قدردانی پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر به شرح زیر است:

با عرض تسلیت سالروز شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) و آرزوی قبولی طاعات و عبادات
در توصیف کارویژه جمعیت هلال‌احمر در آغازین روزهای سال جدید، بدون شک میتوان اذعان کرد حرفه ای ترین کار گروهی در سطح کشوری که پس از ۱۹ روز کماکان در حال اجراست را شما امدادگران، داوطلبان، جوانان و کارکنان جمعیت هلال احمر به منصه ظهور رساندید.
در این راه، تلاش کردید امن ترین شرایط را برای سفرهای نوروزی هموطنان مهیا کنید. تلاش کردید دسترسی به خدمات حرفه ای جمعیت در لحظات بحران برای مردم سخت نباشد و در کوتاهترین زمان ممکن در آماده ترین حالت در صحنه‌ها حاضر باشید.
شما با حضور در بیش از ۴۲۵۰ محل از جاده‌ها و اماکن کشور، تمام جاده‌ها، سواحل، ارتفاعات و کوهستان‌ها را تحت پوشش داشته و در قلمرویی به وسعت ایران بزرگ به خدمات رسانی به مردم مشغول بودید.
یک دنیا تشکر و خدا قوت در مقابل رفتار حرفه‌ای و عملکرد دلسوزانه شما ناچیز است.
قدردان‌تان هستم که در عین روزه داری با روی گشاده و صفا و صمیمیت پذیرای مسافران نوروزی بودید. بابت این صبوری و خستگی ناپذیری‌تان احساس غرور و سربلندی می‌کنم.
ممنون از همراهی و زحمات یکایک شما که همچون عضوی شایسته در خلق لحظه‌های ماندگار برای میهمانان نوروزی نقش آفرینی کردید.

سلامتی و بهروزی‌تان را از خداوند منان خواستارم.

ایام به کام.

التماس دعا؛ دکتر پیرحسین کولیوند
رئیس جمعیت هلال احمر

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز