خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور فراجا:

مسافران نوروزی بازگشت از سفر خود را مدیریت کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۱۸۹

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: مسافرانی که قصد بازگشت به شهرهای خود را دارند، زمان سفرشان را مدیریت کنند و در طول مسیر از سرعت و سبقت غیر مجاز اجتناب کنند.

به گزارش ایلنا، سردار سید تیمور حسینی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور درباره وضعیت تصادفات و راه‌های کشور در آخرین روز از نوروز ۱۴۰۳ گفت: با شرایط پیش رو و موج بازگشت مسافران به شهرهای مقصد تعداد آمار ترددها در سطح جاده‌های کشور افزایش پیدا کرده که بر همین اساس ممکن است محدودیت‌های ترافیکی در بعضی از محورهای مواصلاتی مانند شمال به جنوب جاده چالوس و آزاد راه تهران شمال اعمال محدودیت تردد را شاهد باشیم.

وی با تاکید بر لزوم رعایت قانون و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان وسائط نقلیه بیان کرد: از ابتدای طرح ترافیکی نوروزی (۲۴ اسفند) تا صبح امروز (۱۳ فروردین) ۷۴۰ تن از هموطنان در سوانح رانندگی جان خود را از دست داده و حدود ۱۹ هزار و ۳۲۵ نفر نیز مصدوم شده‌اند.

براساس گزارش خبرگزاری پلیس، رئیس پلیس راهور فراجا در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به حجم تردد در جاده ها مسافرانی که قصد بازگشت به شهرهای خود را دارند، زمان سفرشان را مدیریت کنند و در طول مسیر از سرعت و سبقت غیر مجاز اجتناب کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز